BMW R 1200 GS z systemem ESA

Najciekawszym elementem nowego BMW R 1200 GS jest nowy system ESA Enduro (elektronicznie regulowany układ jezdny).

Niestety, jest on montowany za dopłatą. Ale to jego jedyna wada.

Posiada dwa tryby: drogowy i terenowy . W trybie drogowym mamy do dyspozycji ustawienia dla samego kierowcy, dla kierowcy z bagażem i opcję pasażer. Mogą być one połączone z trzema ustawieniami zawieszenia: Sport [sportowy], Normal [zwykły] oraz Comfort [komfortowy].

W trybie terenowym mamy do dyspozycji dwa ustawienia: "Medium reserves" i "Maximum reserves", które zmieniają ustawienie zawieszenia. Oprócz tego można ustawić twardość tłumienia w trzech zakresach: Soft [miękkie], Norm [zwykłe] lub Hard [twarde].

Do głównych zmian konstrukcyjnych można zaliczyć:

-nowy mocniejszy silnik (105 KM) oparty na modelu R 1200 R

-przekonstruowaną skrzynię biegów, zoptymalizowaną w celu łatwiejszej zmiany przełożeń

-alternator o zwiększonej mocy z 600 do 720 W

-optymalizacja ergonomii kierownicy - możliwość zmiany ustawień w zależności od potrzeb

BMW oddaje nam do dyspozycji nowy, poprawiony i zoptymalizowany model enduro, który doskonale nadaje się na dalekie wyprawy "w nieznane".

Więcej o:
Copyright © Agora SA