Klienci nie akceptują wyglądu Acury

Badana JD Power wskazują, że prawie połowa klientów omija salony Acury ze względu na... stylistykę jej modeli. A Wy z jakich powodów kupujecie auto danej marki? Zapraszamy do głosowania w sondażu

Kontrowersyjne rysy twarzy nie przysparzają Acurze zwolenników. Blisko połowa ankietowanych przez JD Power odrzuca możliwość zakupu auta tej marki z powodu "nieatrakcyjnego" wyglądu nadwozia. To wynik znacznie powyżej klasowej średniej. Drugim spośród powodów, które przekreślają pomysł kupna Acury, okazała się... stylizacja deski rozdzielczej.

Jest jednak dla Acury nadzieja. Wiosną na rynku zadebiutuje odświeżona wersja TL-a, a kilka tygodni później zupełnie nowy model. Obydwa mają reprezentować nieznaną dotychczas linię stylistyczną marki. Fani wciąż liczą, że prawdziwe okażą się plotki o zmarwychwstaniu NSX-a.

Mimo sprzeciwu potencjalnych klientów, Japończykom udało się w 2010 roku osiągnąć 24-proc. wzrost sprzedaży, szczególnie za sprawą modeli z coraz popularniejszego segmentu SUV - MDX (+46 proc.) i RDX (+52 proc.).

A Wy z jakich powodów kupujecie auto danej marki? Zapraszamy do głosowania w sondażu.

Marcin Sobolewski



Odmłodzona Acura RL - WIĘCEJ

Acura NSX przejechała 658 tys. km - ZOBACZ TUTAJ

Acura Legend - ogłoszenia

Dlaczego kupiłeś samochód danej marki?
Więcej o: