Tata podkręca sprzedaż Nano | Wideo

Tata szuka recepty na bolesne spadki sprzedaży modelu Nano. Pomóc mają ekspresowe pożyczki i nowa kampania reklamowa

O coraz gorszych wynikach sprzedaży Nano pisaliśmy tutaj. Przypomnijmy, że w listopadzie Hindusi kupili tylko 509 egzemplarzy modelu, o 85 proc. mniej niż przed rokiem. Powód? Wzrost cen i problemy z uzyskiwaniem pożyczek na zakup auta oraz kłopoty techniczne (tutaj dowiecie się więcej o pożarach Nano).

Aby ułatwić zakup Nano, specjaliści z Taty wpadli na pomysł udzielania 4-letniej gwarancji (wcześniej 18 miesięcy) i szybkich kredytów w wysokości 90 proc. wartości auta. Decyzja będzie wydawana w ciągu 48 godzin od złożenia wniosku. W sieci pojawiła się także nowa, "rodzinna" reklama Nano:

Jak myślicie, czy nowa polityka koncernu przyniesie wymierne rezultaty?

Marcin Sobolewski

Piaggio zbuduje konkurenta Nano?

Tata Nano - marzenie tunerów?

Tata - ogłoszenia

Więcej o: