Nowe logo Skody?

Z okazji nadchodzącej, 20. rocznicy współpracy z koncernem Volkswagena, Czesi chcą odświeżyć swój znak rozpoznawczy

Uskrzydlona, indiańska strzała po raz pierwszy pojawiła się na autach marki Skoda w 1926 roku. Legenda głosi, że pomysł na taki znak firmowy zrodził się w głowie Emila Skody, podróżującego po Ameryce Północnej w towarzystwie indiańskiego przewodnika.

Obecna wersja logotypu, wprowadzona w 1991 roku, powoli dobija 20-stki. Czas ten minął w firmie pod znakiem współpracy z Volkswagenem, która odmieniła Skodę nie do poznania. Z okazji tej okrągłej rocznicy, w kwietniu 2011 r. Czesi chcą odświeżyć swój znak firmowy.

Nowa wersja będzie "lżejsza" i uproszczona w porównaniu do obecnego logotypu. Jasna strzała na zielonym tle otrzyma niebieską obwódkę, podkreślającą bliskość niemieckiego koncernu. Niewykluczone, że w przedstawionej na zdjęciu wersji zostaną wprowadzone jeszcze drobne zmiany.

Jak Wam się podoba nowe logo Skody? Lepiej pasuje do charakteru aut tej marki, czy jednak woleliście stary, sprawdzony wzór?

Skoda Superb - test wideo

Dlaczego Polacy nie lubią Skody? - ZOBACZ TUTAJ

Skoda Fabia - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA