Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w marcu liderem sprzedaży wśród tytułów z segmentu prasy motoryzacyjnej (tygodniki i miesięczniki) był "Motor" (wydawnictwo Bauer). Płatne rozpowszechnianie tygodnika to 112 032 egzemplarzy, czyli o 8,4% więcej niż w marcu 2009 r.
Na drugim miejscu rankingu znalazł się tygodnik "Auto Świat" (Axel Springer Polska) z wynikiem 103 642 egzemplarzy (spadek o 4,2% względem marca 2009 r.). Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Grupa Burda), który w marcu odnotował rozpowszechnienie płatne na poziomie 64 253 sztuk, czyli o 25,9% mniejsze niż rok wcześniej.
Najwięcej stracił magazyn "Auto-Moto", który trafił w ręce 27 832 odbiorców (-29%). Największy wzrost zanotował natomiast miesięcznik "Auto Motor i Sport" (Motor Presse Polska) - jego wynik wzrósł o 18,9%, do 35 015 egzemplarzy. Poniżej wyniki porównawcze sprzedaży czasopism z marca 2009 r. i marca 2010 r. oraz z lutego 2010 r. i marca 2010 r. ("Motor" i "Auto Świat" to tygodniki, pozostałe wymienione tytuły są miesięcznikami).
A Wy które czasopisma motoryzacyjne lubicie czytać najbardziej?
Milion razy BMW X5 - historia i galeria zdjęć - WIĘCEJ