Sukces General Motors?

Do tej pory klienci zwrócili 193 samochody w ramach specjalnego programu General Motors, który przewiduje możliwość zwrotu auta w ciągu 60 dni od zakupu

Klienci, którzy skorzystali z programu 60-dniowej gwarancji satysfakcji, mieli prawo do oddania auta, jeśli nie byli zadowoleni z zakupu. To jeden z pomysłów GM na walkę ze słabnącą sprzedażą. Wcześniej pisaliśmy już o sprzedaży samochodów za pośrednictwem serwisu aukcyjnego eBay.

Program 60-dniowej gwarancji satysfakcji wystartował we wrześniu. Po miesiącu do salonu wrócił zaledwie jeden samochód - Chevrolet Corvette z manualną skrzynią biegów, którego właściciel wymienił na egzemplarz z automatem.

Po ponad dwóch miesiącach trwania programu zwrócono łącznie 193 samochody, chociaż General Motors podkreśla, że niektórzy klienci wymienili je na inne modele. Wynik godny podziwu, jeśli uwzględnić wyniki sprzedaży koncernu w tym okresie - 220 tys. aut. Niestety, tak naprawdę z programu skorzystało jedynie 653 klientów. Pozostali woleli 500-dolarowy rabat na zakup nowego samochodu.

GM wyraża zadowolenie z efektów programu i zamierza przeprowadzić ankiety wśród niezadowolonych klientów. Program 60-dniowej gwarantowanej satysfakcji trwa do 4 stycznia 2010 roku. A Wy wolelibyście skorzystać z gwarancji zwrotu nabytego samochodu czy z rabatu?

Marcin Sobolewski

Camaro przyjedzie do Europy - ZOBACZ TUTAJ

Motodziennik: Sztuczki koncernów motoryzacyjnych


Samochody: Chevrolet Corvette - ogłoszenia

Więcej o: