Jak się robi Murcielago? Wideo

Na kanale National Geographic ruszył program "Ultimate Factories". Opowiada o tym, jak wygląda produkcja supersamochodów

Godzinny program to propozycja dla tych, którym nie będzie dane wybrać do zakładu Lamborghini czy Rolls-Roysa. Wczorajszy odcinek opowiadał o tym, jak powstaje Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce (SV). W kolejnych od kuchni będzie mieli okazję zobaczyć produkcję Rolls-Royce Phantoma, Chevroleta Camaro czy Porsche 911. Jakie inne auta trafią do "Ultimate Factories"? Zapraszamy do oglądania National Geographic.

Murcielago LP670-4 SV (zobacz więcej na Moto.pl) zadebiutowało po raz pierwszy na tegorocznym salonie w Genewie. Najostrzejsza wersja Murcielago waży o 100 kg mniej niż standardowa i napędzana jest podkręconą wersję 6,5-litrowego silnika V12. Zamiast 640 ma 670 koni i katapultuje Lambo w zaledwie 3,2 s do "setki". Prędkość maksymalna? 342 km/h. Wyjątkowo szybkie LP670-4 SV wyjedzie z zakładu Sant'Agata Bolognese we Włoszech w liczbie jedynie 350 sztuk w tempie 2,7 egzemplarza dziennie.

 

 


Marcin Sobolewski, źródło: National Geographic Channels, zdjęcia: National Geographic Channels / Hoff Productions

Valentino Balboni i Lamborghini na jego cześć


Gallardo Spyder - nowe zdjęcia - ZOBACZ TUTAJ

Lamborghini Murcielago LP-670 SV - WIDEO

Więcej o: