Audi zmienia logo

"Odwiedzający 63. Międzynarodowe Targi Samochodowe we Frankfurcie mogą spodziewać się nadzwyczajnego debiutu" - czytamy w komunikacie prasowym Audi. O co chodzi? O ledwo zauważalne zmiany w logo i rezygnację z charakterystycznego wygiętego "d" w nazwie

O nowym logo Audi , wiele napisać się nie da: ma minimalnie inny kształt i pojawiać się będzie teraz w towarzystwie hasła "Vorsprung durch Technik".

W takich sytuacjach, zawsze sięgamy do oficjalnej informacji prasowej. Spece od PR-u dwoją się i troją, by mało znaczącą wiadomość podnieść do rangi najważniejszego wydarzenia stulecia. Nie inaczej jest i tym razem - zapraszamy do ciekawej, miejscami absurdalnej lektury:

Jeszcze bardziej postępowe i współczesne niż poprzednik, nowe logo Audi lepiej podkreśla główne przesłanie marki: Przewaga dzięki technice (Vorsprung durch Technik). To hasło jest jednocześnie obietnicą, jaką składamy naszym klientom a także obowiązkiem jaki spoczywa na naszych pracownikach, by kolejne projekty były jeszcze bardziej innowacyjne, jednostki napędowe jeszcze bardziej wydajne, a gama modeli jeszcze bardziej naładowana emocjami.
Cztery pierścienie są wciąż głównym elementem logo, ale nowa powierzchnia i delikatnie zmienione kształty nadają im bardziej współczesny wygląd. Także nowa czcionka w nazwie "Audi" jest częścią ewoluującego designu marki. Została ona wybrana w międzynarodowym konkursie typograficznym dzięki czystej, minimalistycznej i technicznej formie.
Kolor logo - aluminiowo-srebrny - reprezentuje techniczną innowację w dziedzinie mocy i użycia lekkich materiałów w procesie produkcji - cechę, która odróżnia Audi od innych marek.

Jan Kopacz; Audi

Audi RS6 ABT Power - test

 

Nowe silniki w Audi - ZOBACZ TUTAJ

 

Więcej o: