Wybierz najlepszą reklamę - Finał!

Od niemal dwóch tygodni wybieracie najlepsze Waszym zdaniem reklamy motoryzacyjne. Znamy już zwycięzców z wszystkich sześciu edycji plebiscytu. Nadszedł czas by wybrać najlepszą z najlepszych

Reklama ma za zadanie nie tylko sprzedać produkt, ale również zafundować duszę blaszanej budzie na czterech kołach. Dobry pomysł albo rozbrajająca puenta sprawiają, że reklamy często są lepsze niż samochody, które w nich występują.

Zobacz wszystkie odcinki
część I
część II
część III
część IV
część V
część VI

Nikt już nie ma czasu na marketingowy bełkot. Dziś reklama musi rozśmieszać, zachwycać, zastanawiać.  Jeśli coś nas zainspiruje, zaczynamy o tym opowiadać innym i tak rodzi się sukces. Jedna zasada się nie zmienia - liczy się dobry pomysł.

W chwili pisania tego artykułu, sytuacja w poszczególnych częściach plebiscytu wygląda następująco: w pierwszym odcinku największą liczbę głosów zdobył spot z Subaru Imprezą, demonstrujący nową funkcję wlotu powietrza w pokrywie silnika. W drugim zdecydowanie wygrała zegarmistrzowska reklama Hondy Accord. Trzecia odsłona to zwycięstwo Volkswagena oraz filmu ukazującego, jak istotne może być stosowanie oryginalnych części zamiennych.

Kolejna przyniosła miłą niespodziankę - pierwsze miejsce przypadło polskiej produkcji! Najwięcej Waszych głosów zebrała reklama Poloneza Caro, wygrywając między innymi z takim klasykiem, jak "Balet" Renault. W ostatnich dwóch odsłonach zwyciężyły produkcje Audi. W piątej części był to niezwykle wymowny spot z modelem R8, dla którego nie istnieją żadne świętości. Natomiast w ostatniej najbardziej przypadła Wam do gustu reklama, w której niemiecki producent w prosty i jednocześnie bardzo sugestywny sposób ukazuje swoją wyższość nad innymi popularnymi markami.

Czas wybrać najlepszą z najlepszych. Sondaż znajduje się na dole strony. Oglądajcie i głosujcie!

Marcin Sobolewski

Subaru Impreza
O tym, jak wykorzystać wlot na masce WRX'a.

 
Honda Accord
Pomysłowość i majstersztyk tej produkcji do dzisiaj powalają na kolana.
 
 
Volkswagen
Stosowanie zamienników wymaga nie lada fantazji.
 
 
Polonez Caro
Łza się w oku kręci, chociaż reklamie bliżej do Polleny 2000 niż Audi.
 

 
Audi R8
Audi postanowiło włożyć głowę w paszczę lwa

 
Audi
Porównanie z konkurencją otwiera zupełnie nowe możliwości reklamy i to bez wysokich kosztów.
 
 
Wybierz najlepszą Twoim zdaniem reklamę
Więcej o: