Wybierz najlepszą reklamę, część IV

Reklama ma za zadanie nie tylko sprzedać produkt, ale również zafundować duszę blaszanej budzie na czterech kołach. Dobry pomysł albo rozbrajająca puenta sprawiają, że reklamy często są lepsze niż samochody, które w nich występują

Nikt już nie ma czasu na marketingowy bełkot. Dziś reklama musi rozśmieszać, zachwycać, zastanawiać.  Jeśli coś nas zainspiruje, zaczynamy o tym opowiadać innym i tak rodzi się sukces. Jedna zasada się nie zmienia - liczy się dobry pomysł.

W poprzednich odcinkach: część I część II część III część IV część V

Wśród spotów zaproponowanych w poprzedniej odsłonie plebiscytu najbardziej spodobała Wam się reklama części zamiennych Volkswagena w klimacie "YO!". Dwa kolejne miejsca zajmują, niemal ex aequo: piekielnie szybkie BMW M5 oraz Audi Quattro.

Pora na kolejną porcję soczystych spotów. Jak zwykle, najlepszą Waszym zdaniem reklamę wybierajcie w sondażu znajdującym się na dole strony . Czekamy na Wasze propozycje reklam oraz komentarze. Już jutro kolejna części plebiscytu. Zwycięskie filmy spotkają się we wtorek w Wielkim Finale.

Audi Jason Statham wykłada szybką historię kryminalnego pościgu i przy okazji kpi z konkurencji

Ford Sportka Dla niektórych aut można dosłownie stracić głowę

Renault Symfonia destrukcji

Toyota RAV4 Minister zdrowia ostrzega: jedna Toyota RAV4 w rodzinie to za mało.

Polonez Caro Łza się w oku kręci, chociaż reklamie bliżej do Polleny 2000 niż Audi.

Marcin Sobolewski

Zero kompromisów - 400 koni! - ZOBACZ TUTAJ

Climb dance - WIDEO

Samochody: Polonez Caro - ogłoszenia

Wybierz najlepszą Twoim zdaniem reklamę
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.