Poprzednio skończyło się na mocy 645KM, czyli o 25 więcej niż fabrycznie. Poza tym auto otrzymało naprawdę dobrze skrojony nowy garnitur. Zupełnie nie widać gdzie kończy się Ferrari. Panowie z Noviteca obiecywali też, że popracują nad silnikiem.
Dotrzymali słowa. Obecna wersja otrzymała podwójny kompresor, co poskutkowało podniesieniem mocy do 808KM, a momentu do poziomu 823Nm . Oczywiście nie skończyło się jedynie na "dokręceniu" kompresora. Modyfikacjom uległ też kolektor dolotowy, zastosowano większe wtryski oraz sportowy filtr powietrza. Przy połączeniu ze skrzynia biegów F1-SuperFast sprint do "setki" zajmuje teraz 3,5 sekundy , do 200km/h 9.7 sekundy, a prędkość 300km/h pojawia się na liczniku po 25,5 sekundach.
Od strony stylistycznej Novitec oferuje delikatnie zmodyfikowany bodykit z poprzedniej 599-tki, 20-calowe obręcze z przodu i nieco większe - 21-calowe z tyłu. Zawieszenie to regulowany aluminiowy zestaw od FK Automotive. Autora tych wszystkich modyfikacji poznamy jedynie po logo na sześciotłoczkowych zaciskach od Brembo.
bs, Źródło: motorauthority