Co Novitec z Ferrari wycisnął

Nie tak dawno niemiecka firma tuningowa Novitec Rosso przedstawiła swoją wizję Ferrari 599 GTB. Oprócz autorskiego bodykitu dorzuciła odrobinę mocy. Za mało. Teraz poprawia swój błąd.

Poprzednio skończyło się na mocy 645KM, czyli o 25 więcej niż fabrycznie. Poza tym auto otrzymało naprawdę dobrze skrojony nowy garnitur. Zupełnie nie widać gdzie kończy się Ferrari. Panowie z Noviteca obiecywali też, że popracują nad silnikiem.

Dotrzymali słowa. Obecna wersja otrzymała podwójny kompresor, co poskutkowało podniesieniem mocy do 808KM, a momentu do poziomu 823Nm. Oczywiście nie skończyło się jedynie na "dokręceniu" kompresora. Modyfikacjom uległ też kolektor dolotowy, zastosowano większe wtryski oraz sportowy filtr powietrza. Przy połączeniu ze skrzynia biegów F1-SuperFast sprint do "setki" zajmuje teraz 3,5 sekundy, do 200km/h 9.7 sekundy, a prędkość 300km/h pojawia się na liczniku po 25,5 sekundach.

Od strony stylistycznej Novitec oferuje delikatnie zmodyfikowany bodykit z poprzedniej 599-tki, 20-calowe obręcze z przodu i nieco większe - 21-calowe z tyłu. Zawieszenie to regulowany aluminiowy zestaw od FK Automotive. Autora tych wszystkich modyfikacji poznamy jedynie po logo na sześciotłoczkowych zaciskach od Brembo.

 

bs, Źródło: motorauthority

 

Znajdź Ferrari dla siebie - oferty Autorader.pl

Więcej o: