Komentarze (33)
Gigant Motoryzacyjny ma 100 lat!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: Gość

    0

    @eruve.elen : a "julek" to mała literą się pisze?

  • Gość: Gość

    0

    rany julek, może byście tak posyłali te teksty do korekty przed publikacją?!

  • Gość: Gość

    0

    "Trudno uwierzyć, że założyciel General Motors nie miał zielonego pojęcia o budowie samochodu."
    Rownie trudno dzis uwierzyc, ze po 100 latach zarzadzajacy koncernem w dalszym ciagu nie wiedza jak dziala samochod. Musza podpatrywac japonczykow i niemcow.

  • Gość: Gość

    0

    Biorąc pod uwagę jakość i rozwiązania techniczne, to o 100 lat za długo...

  • Gość: Gość

    0

    jestes widocznie glupcem , maly57, bo Zora Arkus Duntow nie zaprojektowal Corvetty, a tylko ja onowoczesnial

  • Gość: Gość

    0

    do Jorna: dokładnie! Wiele modeli Chevroleta sprzedawanych w Brazylii ma takie nazwy: Zafira, Astra, Calibra, Corsa, Ipanema, Omega, Tigra, Vectra, Meriva, Kadett. Ipanema to też Kadett, tylko inna plakietka.
    Pozdrawiam!

  • Gość: Gość

    0

    do małego57: Corvette była pomysłem Earla lub jego zespołu, ale ponieważ prezentacja i późniejsze wykonanie auta nie wypadły dobrze, to zarząd GM chciał skreślić Corvettę, ale wtedy Arkus Zora Duntov zaofiarował się, że poprawi ten projekt motoryzacyjny. Co było dalej, wiadomo :)
    Pozdrawiam!

  • Gość: Gość

    0

    Konstrukcje Opla są sprzedawane nie tylko jako Saturmy, Hldeny czy Vauxhalle, ale też wypadałoby wspomnieć o Ameryce Łacińskiej, gdzie Ople są sprzedawane jako Chevrolety. Warto również zauważyć, że w odpowiedzi na bieżący kryzys paliwowy GM uruchomił sprzedaż w USA modelu Aveo, czyli Daewoo Kalos:)

  • Gość: Gość

    0

    Nie trudno uwierzyc. Chyba ze autorowi. Boeing tez nie mial zielonego pojecia o budowie samolotu bo byl bankierem. I co z tego? Do dzis niewielu ma poijecie ze to nie bracia Wright pierwsi latali samolotem tylko Gustave Whithead i to duzo dalej i bardziej zaawansowanym jednoplatowcem. To nie przeszkadza temu ze falszywa i obowiazujaca wersja uzyskana szantazem rodziny Wriight funkcjonuje do dzis jako zrodlo lotnictwa. (Notabene bracia Wright to tez elita finansowa a nie inzynierwoie w przeciwienstwie do Whiteheada ktorego mieli finansowac)

  • Gość: Gość

    0

    no i zglupialem!! jesli mr. earl zaptojektowal Corvette to kim byl Zora Arkus Duntow?!

  • Gość: Gość

    0

    ... i tak zostało do dziś. Zarząd GM nie ma pojęcia o budowie samochodu. Znają się na marketingu, cięciu kosztów, innych pierdołach. Tylko dobrych samochodów robić nie potrafią. Nieliczne wyjątki tylko to potwierdzają.

  • Gość: Gość

    0

    A jak GM spółkował z faszystowskimi niemcami nie wspomniał autor ani słowem

  • Gość: Gość

    0

    Za 4 lata Peugeot będzie obchodził 200 lecie istnienia. Rzecz jasna na początku zajmował się czymś innym, ale ciągłość firmy jest!

  • Gość: Gość

    0

    Szanowny panie Marcinie, po pierwszym kryzysie paliwowym GM nigdy nie wyszedł na prostą, zawsze tylko klajstrował i udawał, że teraz będzie już OK. Można się spierać, czy kompletny i niekontrolowany dryf drwa od 18, czy od 35 lat, ale jest oczywiste że któregoś pięknego dnia gigant przywali w skały i pójdzie na dno, jak kamień. Biorąc pod uwagę panującą tej jesieni pododę na Wall Street, obstawiałbym raczej rychłe terminy.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX