Chevrolet zwiększył sprzedaż o 82%

Polski oddział Chevroleta w marcu zanotował wynik sprzedażowy lepszy o 82 proc. w porównaniu z rezultatami z tego samego miesiąca zeszłego roku. Modelem, którego popularność wzrosła najbardziej jest Orlando (+300 proc.)
Chevrolet Impala
Flagowa limuzyna Chevroleta - Impala

W ubiegłym miesiącu do polskich klientów trafiło 1249 nowych Chevroletów. Najpopularniejszym modelem w naszym kraju jest niezmiennie Aveo, którego sprzedaż wyniosła 592 egzemplarze (Aveo Classic i nowe Aveo). Wynik ten jest o 55 proc. lepszy od tego, który Chevrolet osiągnął w marcu 2011 roku. Inne modele zanotowały jeszcze większe wzrosty.

Na drugie miejsce wskoczył Cruze, który w statystykach sprzedaży przeskoczył Sparka. W marcu zdecydowało się na niego 248 klientów (o 80 proc. więcej niż w marcu 2011 roku). Spark z wynikiem 184 sprzedanych egzemplarzy zanotował 95-procentowy wzrost. Niewiele mniej, bo 166 nabywców, znalazł model Orlando. Van Chevroleta może się pochwalić największym wzrostem - aż 300 proc.

W pierwszym kwartale 2012 roku do polskich klientów trafiło 3537 nowych Chevroletów. Oznacza to 59-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Najpopularniejszymi modelami amerykańskiej marki przez ostatnie trzy miesiące były w kolejności Aveo Classic, nowe Aveo, Spark oraz Cruze. W lutym, według danych CEP, Chevrolet zajmował dziesiąte miejsce w Polsce pod względem wielkości sprzedaży.

Piotr Kozłowski

ZOBACZ TAKŻE:

Samochody z innej bajki | Chevrolet na świecie

Chevrolet Cruze kombi | Wideo

Chevrolet - ogłoszenia

Więcej o: