MotoIdea 2012

Doroczne spotkanie fachowców, menadżerów i liderów branży motoryzacyjnej zbliża się wielkimi krokami. W ciągu dwudniowej konferencji, prelegenci oraz goście będą szukać odpowiedzi na pytanie "czy nie czas odczarowąć kryzys?"

Konferencja potrwa dwa dni (17-18 kwietnia). Tegorocznej edycji przyświecać będzie hasło "Nowe spojrzenie na branżę automotive". Wśród głównych tematów poruszanych przez prelegentów znajdą się takie zagadnienia, jak: - skuteczny rozwój produktu w branży motoryzacyjnej - czy nadszedł czas, by wrzucić wyższy bieg? - dlaczego europejskie marki przeżywają trudne chwile? - jaka jest rola i przyszłość dostawców I rzędu w przemyśle motoryzacyjnym? - jak wykorzystać trudną sytuację firmy do budowania jej sukcesu w przyszłości? - ISO TS i Lean Manufacturing, a zdrowy rozsądek w zarządzaniu.

Uczestnicy konferencji będą również mieli okazję podyskutować na temat nowych trendów w logistyce branży motoryzacyjnej, zagadnieniach prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w obszarze motoryzacji oraz relacjach między produkcją, a sprzedażą pojazdów.

Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się, m.in: Andrzej Korpak - Dyrektor zakładu General Motors Manufacturing Poland Zbysław Szwaj - Właściciel Leopard Automobile-Mielec Richarda Rihouet - Dyrektor Hutchinson Poland Sp. z o.o. Gerhard Schäfer - Dyrektor zakładu Sitech Sp. z o.o. w Polkowicach Dariusz Adamek - Dyrektor krajowy Delphi w Polsce Paweł Miller - Dyrektor ds. rozwoju Automotive Boryszew S.A. Jakub Faryś - Prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego Wojciech Drzewiecki - Prezes IBRM Samar Andrzej Marcinek - Dyrektor Zarządzający GEDIA Poland Assembly Aleksander Czajka - Dyrektor zakładu Plastic Omnium Auto

Pod koniec pierwszego dnia konferencji zaplanowana jest również gala uwieńczona rozdaniem Statuetek Moto Idea 2012 w kategoriach: - Osobowość Polskiej Motoryzacji - Moto Trendy - Inwestycja Roku

Więcej informacji na temat konferencji MotoIdea 2012 znajdziecie tutaj .

będzie to rzeczowe i inspirujące spotkanie fachowców, managerów i liderów rynku branży motoryzacyjnej a powtarzające się pytanie, na które znajdziemy kilka odpowiedzi brzmieć będzie: "czy nie czas odczarować kryzys"?

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.