Badania objęły 2000 ludzi w całej Wielkiej Brytanii. Chodziło w nich głównie o pokazanie podejścia mężczyzn do swoich samochodów. A oto co wykazały:
50% mężczyzn przyznaje, że trudniej utrzymać im swoją partnerkę, niż samochód 20% mężczyzn w wieku 25-34 lat dotkliwiej odczułoby stratę auta, niż partnerki 14% mężczyzn mówi więcej o swoim aucie, niż o partnerce 10% mężczyzn bardziej ceni linie swojego auta, niż partnerki
3% kobiet mówi więcej o swoim aucie, niż o partnerze
17% Brytyjczyków wydaje więcej na samochód, niż na partnera/partnerkę 13% posiada swój samochód dłużej, niż partnera/partnerkę 14% myśli, że sportowy samochód pomoże im zdobyć wymarzonego partnera/partnerkę 9% spędza więcej czasu z autem, niż z partnerem/partnerką 8% wybrało by swoje auto, a nie partnera/partnerkę
17% mieszkańców Yorkshire uważa, że ich auto wygląda lepiej, niż ich partner/partnerka 15% ludzi w West Midlands woli chwalić się autem, niż partnerem/partnerką
A jakie z tego płyną wnioski? Dr Pam Spurr, specjalistka od ludzkich zachowań współpracująca z Peugeotem w badaniach powiedziała: - Wiadomo od dawna, że Brytyjczycy mają świra na punkcie samochodów, ale patrząc na wyniki widać złą tendencję. Miłośnicy aut powinni być bardziej świadomi uczuć swoich partnerów.
oprac. Marcin Lewandowski źródło: Peugeot UK
ZOBACZ TAKŻE: