Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że liderem sprzedaży pozostał tygodnik "Motor" (Wydawnictwo Bauer), który o 5,14 proc. poprawił sprzedaż (111 998 egz.). Drugi tygodnik "Auto Świat" (Ringier Axel Springer Polska) zanotował stratę w wysokości 4,37 proc. (93 537 egz.). Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znajduje się "Top Gear" (obecnie Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem spadła o 19,46 proc. (53 183 egz.). Drugim najchętniej kupowanym miesięcznikiem było "Auto-Moto" (Wydawnictwo Bauer) ze wzrostem 14,38 proc. (49 938 egz). Miesięcznik "Cars" (Wydawnictwo Zwierciadło), który we wrześniu br. zniknął z rynku, miał w sierpniu br. sprzedaż ogółem na poziomie 14 500 egz., czyli o 3,82 proc. niższą niż miesiąc wcześniej. Tytuł ukazywał się od września 2010 roku.
Sprzedaż prasy motoryzacyjnej - sierpień 2011 Sprzedaż prasy motoryzacyjnej - sierpień 2011
opr. mkm
ZOBACZ TAKŻE: