Opel Corsa OPC Nürburgring Edition

To najszybsza i najmocniejsza fabryczna wersja małego Opla. Powstanie tylko 500 egzemplarzy. Czy warto zaklepać jeden dla siebie?

Zobaczmy. Niemiecki maluch, zbudowany na bazie "zwykłej" Corsy OPC napędzany jest turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1.6 l rozwijającym moc 210 KM i 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego (280 Nm po użyciu funkcji Overboost). Do setki rozpędza się w czasie 6,8 sek. i pozwala podróżować z prędkościami dochodzącymi do 230 km/h. Auto zostało również wyposażona w nowe, obniżone zawieszenie firmy Bilstein i skuteczniejsze hamulce od Brembo, a między przednimi kołami znajduje się mechaniczna szpera.

Auto dostępne jest w jednym z dwóch, nowych kolorów nadwozia: rdzawym "Henna" i zielonym "Grasshopper". Na tle "zwykłej" Corsy OPC, odmiana Nürburgring wyróżnia się również 18-calowymi, szarymi obręczami kół, przeprojektowanym przednim zderzakiem oraz podwójną końcówką wydechu. Za przyjemność posiadania tego malucha w garażu trzeba zapłacić co najmniej 27 560 euro. Są chętni?

ZOBACZ TAKŻE:

Opel Corsa po faceliftingu

320 KM w Corsie

Opel Corsa - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.