Nissan 370Z dojrzewa

W nowy rok modelowy Nissan 370Z wjeżdża subtelnie odświeżony i w nowej wersji wyposażeniowej GT Edition

Odświeżona Zetka przeszła kilka modyfikacji technicznych i wzbogaciła się o nowe dodatki. Z myślą o europejskich kierowcach poprawiono wygłuszenie kabiny oraz nastawy zawieszenia, które ma teraz lepiej godzić komfort jazdy z pewnym prowadzeniem przy wyższych prędkościach. Realizację tych zadań powierzono inżynierom z europejskiego centrum projektowego Nissana. Opcjonalny, 7-biegowy automat chwali się z kolei trybem zimowym, w którym ruszanie odbywa się z drugiego biegu, a dobór przełożeń ogranicza ryzyko wystąpienia poślizgu.

Pod maską Nissana 370Z nic się nie zmieniło. 3,7-litrowy motor V6 generuje 331 koni przy 7000 obr./min i 363 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 5200 obr./min.

Co z wyposażeniem? Kamera cofania stała się elementem opcjonalnego systemu nawigacji Nissan Premium Connect, znanego choćby z Murano, a na listę seryjnych dodatków trafił układ kontroli ciśnienia w ogumieniu.

Ukoronowaniem dyskretnego faceliftingu jest wersja wyposażeniowa GT Edition, dostępna dla 370Z w wersji coupe. Jej wyróżniki to 19-calowe alufelgi i jeden z trzech kolorów nadwozia (czarny metallic, biała perła i Black Rose), ozdobionego z boku kontrastującymi pasami.

Marcin Sobolewski

Wyjątkowy Nissan 370Z na 40. urodziny

Nissan 370Z - test

Nissan 370Z - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.