Odświeżona Zetka przeszła kilka modyfikacji technicznych i wzbogaciła się o nowe dodatki. Z myślą o europejskich kierowcach poprawiono wygłuszenie kabiny oraz nastawy zawieszenia, które ma teraz lepiej godzić komfort jazdy z pewnym prowadzeniem przy wyższych prędkościach. Realizację tych zadań powierzono inżynierom z europejskiego centrum projektowego Nissana. Opcjonalny, 7-biegowy automat chwali się z kolei trybem zimowym, w którym ruszanie odbywa się z drugiego biegu, a dobór przełożeń ogranicza ryzyko wystąpienia poślizgu.
Co z wyposażeniem? Kamera cofania stała się elementem opcjonalnego systemu nawigacji Nissan Premium Connect, znanego choćby z Murano, a na listę seryjnych dodatków trafił układ kontroli ciśnienia w ogumieniu.
Ukoronowaniem dyskretnego faceliftingu jest wersja wyposażeniowa GT Edition, dostępna dla 370Z w wersji coupe. Jej wyróżniki to 19-calowe alufelgi i jeden z trzech kolorów nadwozia (czarny metallic, biała perła i Black Rose), ozdobionego z boku kontrastującymi pasami.
Marcin Sobolewski