Za tę kwotę klient otrzyma auto wyposażone m.in. w ABS+BAS+EBD, poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, poduszki boczne i kurtynowe, ręczną klimatyzację, tempomat, przednie szyby sterowane elektrycznie, system audio z sześcioma głośnikami, zamek centralny, kierownicę regulowaną w dwóch osiach, ogrzewane i sterowane elektrycznie lusterka boczne. Na liście opcji znajdują się natomiast m.in. przednie fotele z funkcją masażu, system kontroli martwego pola czy światła z funkcją doświetlania zakrętów.
W gamie silnikowej, przygotowanej dla drugiej generacji C4-ki każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Podstawową jednostką jest 95-konne, wolnossące 1.4 VTi. Spragnieni nieco większej mocy będą mogli wybrać - również wolnossące - 1.6 VTi oferujące 120 KM albo 155-konne, turbodoładowane 1.6 THP. Dla zwolenników turbodiesli Citroen przygotował dwie odmiany silnika 1.6 HDi (90- i 110-konną) oraz 150-konne 2.0 HDi. Mniejszy z silników będzie również dostępny pod postacią mikro-hybrydy (e-HDi), która dla zmniejszenia zużycia paliwa wyposażona będzie m.in. w nowy system Start&Stop.
Polskich klientów ucieszy z pewnością informacja, że w salonie francuskiego producenta będzie też można zamówić wersję ze 120-konnym silnikiem benzynowym przystosowanym do zasilania gazem LPG.
ZOBACZ TAKŻE: