Wszystko o samochodach marki Volvo: ceny, opinie, dane techniczne
Producent przewiduje, że 10 proc. osób zainteresowanych kupnem tych modeli wybierze właśnie odmianę przyprawioną pakietem R-Design.
Z zewnątrz fabrycznie podkręcone "sześćdziesiątki" będzie można rozpoznać po przeprojektowanych, bardziej agresywnych zderzakach, grillu pokrytym czarnym lakierem fortepianowym, niewielkich spojlerach, dyfuzorach w tylnych zderzakach oraz nowych wzorach, 18-calowych felg aluminiowych. Wnętrze "R-ki" to m.in. sportowe fotele ze świetnym trzymaniem bocznym, skórzane wykończenie kierownicy i dźwigni zmiany biegów oraz aluminiowe nakładki na pedały.
Oprócz wyglądu, poprawiono również prowadzenie aut. Inżynierowi obniżyli i utwardzili zawieszenie stosując o 15 mm krótsze i o 15 proc. sztywniejsze sprężyny oraz twardsze o 20 proc. tuleje. Z tyłu pojawiły się nowe, jednorurowe amortyzatory a pod maską rozpórka kielichów.
Klienci będą mogli zamówić swoją "sześćdziesiątkę" w wersji R-Design niezależnie od silnika, jaki drzemie pod maską.
ZOBACZ TAKŻE: