Peugeot 508 | Galeria i lista silników

Paryskie targi coraz bliżej. Peugeot, abyśmy przypadkiem nie zapomnieli o jego najważniejszej premierze - 508, postanowił udostępnić obszerną galerię zdjęć nowego modelu wraz z pełną listą silników z jaką auto będzie oferowane

Wszystko o autach marki Peugeot - dane techniczne, opinie, oceny

W gamie silnikowej nowego, francuskiego średniaka znajdą się między innymi dwa benzynowce: 156-konne 1.6 THP, dostępne w tandemie z sześciobiegową skrzynią manualną lub sześciostopniowym automatem oraz 1.6 VTi o mocy 120 KM z sześciobiegową, elektronicznie sterowaną przekładnią ręczną.

Większy wybór mają zwolennicy silników wysokoprężnych. Najsłabsze w stawce, 112-konne e-HDi będzie można zamówić w opcji z sześciobiegową skrzynią manualną lub ręczną, również sześciobiegową, sterowaną elektronicznie. "Zwykłe" HDi 1.6 z 5-stopniowym manualem. Dostępne są również dwa warianty 2-litrowego diesla. Pierwszy, rozwijający moc 140 KM współpracuje z 6-biegową przekładnią ręczną, a 163-konny z sześciostopniowym automatem. Na szczycie silnikowej gamy znajduje się 204-konne HDi o pojemności 2,2 l.

Od 2012 roku Peugeot 508 dostępny będzie także z bazującym na dieslu napędem hybrydowym. Takim samym jaki przedstawiono niedawno "pod maską" modelu 3008 Hybrid4 (więcej tutaj). W europejskich salonach 508-ka powinna być dostępna niedługo po paryskiej premierze. Ceny nie są jeszcze znane.

Bartosz Sińczuk

Paryż 2010 - parada premier - ZOBACZ WSZYSTKIE

Elektryzująca przyszłość - Peugeot iOn - WIĘCEJ

Spadła emisja CO2 nowych aut - ZOBACZ TUTAJ

Parking.moto.pl: samochody czekają na Ciebie

Więcej o:
Komentarze (1)
Peugeot 508 | Galeria i lista silników
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Jarek

    0

    Artykuł zgodny z rzeczywistością. Od 2 miesięcy jestem posiadaczem puga 508 sw z roku 2014 po liftingu, z silnikiem 163kM i automatem. Potwierdzę, że do wygody człowiek przyzwyczaja się szybko, automat chodzi płynnie a gwałtowne wciśnięcie gazu powoduje redukcję i odejscie jakby był załączony tryb sportowy. Przesiadłem z wv passata b6 143kM, którym jeździłem 10 lat( super jeśli chodzi o zawieszenie, naprawdę trzyma się drogi ale niestety duża sztywności powoduje że czujesz kazdą większą dziurę,i awaryjność(wymieniłem pompowtryskiwacze, dwumasę, pompe oleju-zapobiegawczo, klapke gaszaca kolektora dolotowego,3 razy silniczki hamulca recznego, chłodnicę klimy, simerbloki) od 146 tys. km do 260 tys.km. Zmęczyłem się passatem ale jeszcze go eksplatuje, bo zadużo stracił na wartości aby go sprzedac.

    Wracajac do Peugeota, pojawiła się awaria w układzie komunikacyjnym po linii CAM od skrzyni biegów, prawdopodobnie BSM się zwiesza, pożyjemy zobaczymy, błąd U1209,U1308,U1108 trwale zapisany, nie do usuniecia choć skrzynia pracuje bez zarzutu.

    Ergonomia w kokpicie niestety francuska może z czasem się przyzwyczaje, brak schowków na okulary, telefon a podłokietnik otwierany na bok bez możliwosci regulacji(że nie pomysleli o tak użytecznej zalecie), która występuje w passacie. Bardzo wygodne fotele,regulowane na wszystkie strony:), cudowne i miłe wykończenia wnętrza.

    Zużycie srednio 6,7l/km w automacie, niewiele wieksze od passata w manualu (6,5l/100 km).

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX