Fiat Idea po face-liftingu | Galeria

Minivan od Fiata zniknął z polskich salonów, ale nadal jest sprzedawany w rodzimej Italii i w Ameryce Południowej. Właśnie przeszedł kurację odmładzającą
Produkcja Idei we Włoszech ruszyła w 2004 roku, a rok później uruchomiono montaż modelu w Brazylii.

Face-lifting nadwozia upodobnił Ideę do nowszych modeli Fiata, m.in. Punto Evo i Bravo. Nadwozie wzbogacono o wlot powietrza w kształcie tarczy, ozdobne listwy i kierunkowskazy w lusterkach. Klienci będą mieli do wyboru jedną z czterech zróżnicowanych wersji wyposażenia: Attractive, Essence, Sporting oraz uterenowioną odmianę Adventure. Pod maskę trafi benzynowy silnik o pojemności 1,4 litra lub jednostki 1.6 i 1.8 typu Flex-Fuel.

Idea nabrała charakteru, ale patrząc na jej kokpit, trudno nie dostrzec śladu upływającego czasu. Jak odświeżona wersja radziłaby sobie na rynku europejskim, w starciu z nowym Oplem Merivą czy Kią Vengą? Odpowiedź na to pytanie poznamy pewnie za parę lat, gdy Fiat zaprezentuje kolejną generację modelu. Mieszkańcy Starego Kontynentu mogą na razie kupić luksusową odpowiedniczkę Idei, czyli Lancię Musę.

Marcin Sobolewski

Lancia Musa 1.6 Multijet w teście - WIĘCEJ

271 koni w "pięćsetce" - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Fiat 500 - ogłoszenia

Więcej o:
Skomentuj:
Fiat Idea po face-liftingu | Galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX