Genewa 2010 | Megane CC - byle do wiosny

Renault postanowiło narobić nam wiosennego smaku w środku zimy. Zaledwie trzy dni temu pokazało Winda - mały kabriolet na bazie Twingo, a już dziś możemy podziwiać kolejny otwarty model - nowe Megane Coupe-Cabrio

Do sześciu razy sztuka. Po hatchbacku, coupe, kombi, dwóch odmianach Scenica oraz modelu Fluence, nadszedł czas na wersję ze szklanym hardtopem. Wykonany z przyciemnionego szkła dach, w czasie 21 sekund chowa się automatycznie w specjalnej komorze za tylnymi fotelami. Wówczas bagażnik kompaktowego CC oferuje 211 l. Po rozłożeniu dachu jego pojemność wzrasta do 417 l. Nowa odsłona Megane CC jest dłuższa od swojego poprzednika o 130 mm i mierzy 4485 mm długości.

Klienci będą mogli wybrać auto z jednym z sześciu dostępnych silników. Są wśród nich trzy jednostki benzynowe: wolnossące 110-konne 1.6 i 140-konne 2.0 oraz turbodoładowane 1.4 TCe o mocy 130 KM. Zwolennicy diesli mają do wyboru trzy silniki oferujące 110, 130 lub 160 KM. Standardowo wszystkie jednostki współpracują z sześciostopniową skrzynią manualną. W przypadku 110-konnego diesla klienci mogą dodatkowo wybrać sześciobiegowy, dwusprzęgłowy automat - EDC (Efficient Dual Clutch), a najmocniejszego benzynowca zamówić można z bezstopniową skrzynią CVT.

Oficjalna premiera auta odbędzie się podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie. Megane CC powstawać będzie, obok Scenica i Grand Scenica we francuskiej fabryce Renault w Douai .

Zapraszamy do galerii oraz na film z nowym cabrio w roli głównej.

Bartosz Sińczuk                                                                                Jesteśmy też na Facebooku i Blipie

ZOBACZ TAKŻE:

Renault Wind - mały wicher od Renault - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Renault Megane - ogłoszenia

Więcej o: