Trzeba przyznać, że auto prezentuje się naprawdę bojowo - głównie za sprawą pakietu ospojlerowania wzorowanego na tym z modelu rajdowego. 207-ka otrzymała nowy przedni zderzak z "siatkowym" grillem, większą lotkę na tylnej klapie i tylny zderzak z imitacją dyfuzora, a nadkola szczelnie wypełniają 17-calowe felgi aluminiowe. Tylne szyby przyciemniono, a śnieżnobiałe nadwozie ozdobiono okazjonalnymi kalkomaniami. Na życzenie klienta, bez żadnych dopłat, 207-ka może zostać oklejona na wzór rajdowego S2000 obecnego mistrza IRC.
Pomysł z uczczeniem sportowych sukcesów modelu jest świetny. Szkoda tylko, że Peugeot ograniczył się do zmian wyłącznie kosmetycznych. Pod maską limitowanej edycji 207-ki pracuje bowiem całkowicie seryjne 1.6 VTi o mocy 120 koni mechanicznych. Trudno spodziewać się, by przyspieszenie do setki w czasie 10,7 sek. któregokolwiek z miłośników rajdów samochodowych przyprawiło o szybsze bicie serca.
Peugeot zbuduje 250 egzemplarzy limitowanej edycji 207 S16. Wszystkie one trafią na rynek brytyjski, gdzie kosztować będą niecałe 14 695 funtów.
Bartosz Sińczuk Jesteśmy też na Facebooku i Blipie
ZOBACZ TAKŻE: