Najbliższe dni to dla odwiedzających muzeum Porsche w Stuttgarcie okazja do niesamowitej podróży w czasie. Obejrzeć można wszystkie generacje Porsche 911 Turbo, a wisienką na torcie będzie 500-konny prototyp, służący niemieckim inżynierom do prac nad wersją drogową modelu.
Dla tych, którzy nie zdążą na wystawę, Porsche przygotowało wyjątkowy album "Porsche Turbo Stories". Na 224 stronach zebrano pełną historię wraz z niepublikowanymi dotąd fotografiami turbodoładowanej 911-ki . To czwarte wydawnictwo firmowane przez Porsche. Album w cenie 14,90 euro dostępny będzie w języku niemieckim i angielskim w muzealnym sklepie.
911 Turbo to już 35 lat tradycji i siedem generacji kultowego Porsche. Pierwszy model (930) zadebiutował w 1974 roku. 3-litrowy, 260-konny silnik gwarantował wspaniałe osiągi, ale był też znany z... ogromnej turbodziury. W 1995 roku do napędu kolejnej generacji 911 Turbo (993) po raz pierwszy zastosowano silnik z dwiema turbosprężarkami. Po raz pierwszy też moc trafiała na wszystkie koła. Kolejny przełom to rok 2000 i 420-konny silnik chłodzony cieczą w modelu 996. Obecna generacja 911 Turbo z silnikiem o mocy 500 koni zadebiutowała na tegorocznych targach motoryzacyjnych we Frankfurcie.
Najnowsza 911-ka w wersji Turbo do sprzedaży w Niemczech trafi 21 listopada. Ceny wersji coupe zaczynają się od 145 871 euro, a kabrioletu - od 157 057 euro.
Panamera - najbardziej oczekiwany model Porsche