Po pierwszych jazdach już wiemy, że Golf kombi jest świetnie wykończony i ma nienaganną ergonomię. Pomimo sporego bagażnika (560-1550 l) samochód jest przewidywalny w prowadzeniu i zapewnia wysoki komfort jazdy. Trzeba tylko pamiętać o skąpej ilości miejsca na nogi pasażerów siedzących z tyłu. Bardzo dobre wrażenie zrobiła na nas wersja 1.4 TSI (122 KM). To optymalny dla Golfa kombi silnik benzynowy. Spośród diesli polecamy 2.0 TDI (140KM), najlepiej w połączeniu ze skrzynią DSG.
Marcin Sobolewski
Cennik VW Golf Variant:
DPF - filtr cząstek stałych
**) Silniki: 1,2 TSI 105KM, 1,6 TDI 90KM i 1,6 TDI 105KM 4MOTION dostępne będą w terminie późniejszym Kombinacje silników, przekładni i wyposażenia dla wersji benzynowych
- 1.4 MPI o mocy 59 kW/80 KM, 5G / Trendline - 1.6 MPI o mocy 75 kW/102 KM, 5G / Trendline, Comfortline - 1.4 TSI o mocy 90 kW/122 KM, 6G / Comfortline, Highline - 1.4 TSI o mocy 118 kW/160 KM, 6G, DGS - 7 / Comfortline, Highline
Kombinacje silników, przekładni i wyposażenia dla wersji wysokoprężnych - 1.6 TDI o mocy 77 kW/105 KM, 6G / DSG - 6, Trendline, Comfortline, Highline 1.6 TDI można zamówić z pakietem "BlueMotion Technologies" - 2.0 TDI o mocy 103 kW/140 KM, 6G, DSG - 6 / Comfortline, Highline