Mroczny GT-R od Avusa

Po Audi RS6 w kolorze niewinnej bieli Avus proponuje matowego Nissana GT-R. Pod mrocznym okryciem kryje się dodatkowe 100 koni mechanicznych

Avus lubuje się w tuningu Audi, ale nie gardzi również japońską konkurencją Porsche 911 Turbo. Bazą dla tunera stał się limitowany Nissan GT-R Black Series. Fabryczny lakier zastąpiła matowa czerń. Nie zabrakło przyciemnionych szyb, a 20-calowe felgi także polakierowano na czarno - tym razem z połyskiem. Niemiecki tuner dodatkowo obniżył nadwozie i poszerzył rozstaw kół GT-R'a. Efekt? Jeszcze bardziej podkreślona muskulatura karoserii obyła się bez dodatkowego ospojlerowania.

Nie obyło się za to bez zastrzyku mocy. Dzięki zmianom w jednostce sterującej i przelotowemu wydechowi bez dwóch katalizatorów i środkowego tłumika 3,8-litrowy silnik biturbo GT-R'a osiąga 580 koni. To o 100 więcej niż gwarantują dane fabryczne. Maksymalny moment obrotowy wzrósł z imponujących 588 Nm aż do 700 Nm.

Ile kosztuje tuning u Avus Performance? Matowe wykończenie karoserii GT-R'a to koszt 2499 euro, obniżenie zawieszenia wyceniono na 1299 euro, modyfikacja komputera na 1899 euro, nowy wydech na 998 euro, 20-calowe alufelgi na 999 euro, a dystanse kół na 349 euro.

Marcin Sobolewski

Audi RS6 ABT Power - test
Więcej o: