Wideo z Ferrari od kuchni

Samo w sobie jest ekscytujące, ale nawet Ferrari - jak każdy produkt - potrzebuje reklamy. Jak powstaje wideo promujące nowe Ferrari 458 Italia?

Od strony mediów elektronicznych scenariusz wdrażania nowego modelu na rynek jest prosty. Pojawiają się plotki, pierwsze szkice i informacje o prototypach, koncepty, wreszcie teasery - tajemnicze zdjęcia ukazujące fragmenty nadwozia - wersji produkcyjnej. Rośnie napięcie, a tysiące fanów czeka na kolejne szczegóły. Po premierze nie cichną komentarze, pojawiają się galerie, reklamy, testy i oczywiście filmy. Najlepiej takie, które choć na chwilę pozwolą poczuć się zupełnie jak za kierownicą prezentowanego auta.

Tak było i w przypadku Ferrari 458 Italia, następczyni słynnej F430-ki. Dla przypomnienia - ważące 1380 kg auto napędzane jest umieszczonym centralnie silnikiem V8 o pojemności 4,5 litra. 570 koni trafia na tylną oś za pośrednictwem siedmiostopniowej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów. Pierwsza "setka" pojawia się na liczniku po zaledwie 3,4 s, a wskazówka prędkościomierza kończy swój bieg na 325 km/h.

A jak powstaje film promujący nowy model Ferrari? Zapraszamy do oglądania. Efekt końcowy możecie zobaczyć tutaj.


Marcin Sobolewski

Ferrari Italia - nowa jakość wnętrza - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Ferrari - ogłoszenia

Więcej o: