Frankfurt 2009 | Abarth 695 Tributo Ferrari wewnątrz

Wiemy już, jak Abarth 695 Tributo będzie wyglądał z zewnątrz. Czas zajrzeć do środka - Fiat opublikował kolejne zdjęcia

Pierwszym co rzuca się w oczy w nowym wnętrzu, jest brak dźwigni zmiany biegów. Jak pisaliśmy już tutaj, przy okazji publikacji pierwszych zdjęć, auto zostanie wyposażone w zautomatyzowaną przekładnię MTA, dzięki czemu przełożenia zmieniać się będzie łopatkami przy kierownicy. W miejscu dźwigni znajdują się tylko dwa przyciski "N" i "R" do wrzucania luzu i biegu wstecznego. Podobne rozwiązanie znamy już między innymi z Lamborghini.

Na zdjęciach widać też, że wnętrze Abartha 695 (tak samo nazywało się wyścigowe auto z początku lat 60.), wykonane zostało z wyjątkowych materiałów i z wyjątkową starannością. Zamiast zwykłych foteli, zamontowano kubełki Sabelta wykonane z włókna węglowego, dzięki czemu zaoszczędzono około 20 kg. Kierownicę, część deski rozdzielczej i fotele obszyto czarną skórą ozdobioną czerwonymi szwami. Zegary, zaprojektowane przez firmę Jaeger nawiązują do tych stosowanych przez Ferrari

Trzeba przyznać, że Abarth zrobił naprawdę wiele, by auto wzbudzało niemały podziw. Wciąż nie podano jak wiele powstanie egzemplarzy tego cacka, ani ile będzie kosztował każdy z nich. Czekamy na więcej wieści. 

Jan Kopacz

 

Fiat 500 Abarth
 
Ferrari 458 Italia - nowa jakość wnętrza - ZOBACZ TUTAJ
 
Weź udział w konkursie i zgarnij nagrody - ZOBACZ TUTAJ

 

Więcej o: