Panamera na sterydach

Czy dodatkowa para drzwi w Panamerze przeszkadza w tuningu? Nie ekipie z Oakley Design. Brytyjski tuner przygotował dla limuzyny Porsche pakiet stylistyczny, a z wersji Turbo "wycisnął" 180 ekstra koni

Zmiany w elektronice silnika i nowy układ wydechowy pozwoliły podnieść moc Panamery Turbo z seryjnych 500 do 580 koni. Dla spragnionych wrażeń Oakley Design ma jednak dodatkowy pakiet, "wyciskający" z podwójnie doładowanego, 4,8-litrowego V8 aż 680 koni.

Karbonowe dodatki karoserii kontrastują z elegancką bielą Panamery. Nie tylko przedni spojler, tylny dyfuzor i progi wykonano z włókna szklanego. Do wymiany poszedł także dach i fabryczne skrzydło. Razem z lekkimi, 20-calowymi felgami Dymag pozwoliło to zrzucić Porsche 35 kilogramów. Tytanowy wydech Oakley to kolejne 40 kilogramów w dół.

Ekipa z Oakley Design niestety nie ujawniła osiągów tak stuningowanej Panamery. To już trzecia po 9ff (650 KM) i Gemballi (750 KM) propozycja dla tych, którym w limuzynie Porsche w fabrycznym wydaniu brakuje mocy albo sportowej agresji.

Marcin Sobolewski

Porsche Panamera - test wideo


Panamera? Sprawdziliśmy, jaka jest naprawdę - ZOBACZ TUTAJ

Samochodem po Europie - Poradnik - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Porsche - ogłoszenia

Więcej o: