Żegnajcie, francuskie limuzyny

Po zaprzestaniu produkcji Renault Vel Satisa także Peugeot i Citroen wycofują się z segmentu premium. Powód? Słabnące zainteresowanie 607 i C6

Francuzi nie prowadzą prac nad następcami Citroena C6 i Peugeota 607. Nikłe zainteresowanie klientów spowodowało, że w 2008 roku sprzedano w Europie jedynie 2800 sztuk C6 i 3900 sztuk 607-ki. W Polsce w tym roku pierwszy z modelu znalazł 11 nabywców, drugi - 28. Dla porównania, sprzedaż Mercedesa klasy E tylko w pierwszym półroczu 2009 r. przekroczyła 40 tysięcy egzemplarzy.

Powrotem do klasy premium ma być kolejny z modeli serii DS Citroena, odnoszący się do najlepszych tradycji marki z lat 60. Warto, żeby tak wyjątkowy samochód jak C6 miał swojego następcę.

Marcin Sobolewski

Renault Twingo RS - test

Citroen DS3 oficjalnie - ZOBACZ TUTAJ

Wygraj wakacyjne gadżety - konkurs - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Citroen C6 - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA