MiTo Imola tylko dla Japończyków

MiTo nie trafi do USA - podobno jest za mała. Alfa Romeo próbuje więc swoich sił na innych rynkach. Już w listopadzie zaprezentuje w Japonii wyjątkową edycję MiTo Imola

Na japoński rynek trafi unikalna seria Alfy Romeo MiTo Imola. Nazwa pochodzi od żółtego lakieru, jakim pomalowano każdy ze 150 egzemplarzy. Z zewnątrz małą Włoszkę wyróżniają też 18-calowe alufelgi, czerwone zaciski hamulców i chromowane nakładki lusterek.

Po otwarciu drzwi przywitają nas kubełkowe fotele obszyte skórą, aluminiowe nakładki pedałów i oczywiście tabliczka edycji specjalnej Imola. Żółta MiTo trafi do sprzedaży w Japonii w listopadzie. W Europie też mogłaby liczyć na powodzenie.

Skąd przywiązanie Włochów do nazwy Imola? W tej włoskiej miejscowości znajduje się legendarny tor Autodromo Enzo e Dino Ferrari. Od 1980 r. do 2006 r. odbywały się na nim wyścigi Formuły 1 o Grand Prix San Marino. W 1994 roku po wypadkach na torze Imola zginęli Roland Ratzenberger (w sesji kwalifikacyjnej), a dzień później Ayrton Senna da Silva (podczas wyścigu) - trzykrotny Mistrz Świata Formuły 1.

Marcin Sobolewski

Alfa Romeo MiTo GTA

Władcy miasta - Alfa Mi.To i MINI Cooper - ZOBACZ TUTAJ

Samochodem po Europie - poradnik - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Alfa Romeo - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA