Ciesz się latem w 308

Kompaktowy Peugeot zrzuca dach i wjeżdża do salonów. Ceny 308 CC startują od 88 200 zł za wolnossącą benzynę 1.6. Żądni wrażeń mogą skusić się na benzynowe turbo THP, a dla oszczędnych zarezerwowano dwa diesle

Już w wersji hatchback 308-ce nie brak francuskiego polotu. Agresywny przód z ogromnym grillem, charakterystycznym dla obecnej stylistyki Peugeotów, to znakomita baza do stworzenia czegoś bardziej sportowego. Przyjemne połączono z pożytecznym i tak powstał 308 CC - kontynuator otwartej 307-ki. W 20 sekund pozbywa się nadmiaru blachy znad głów pasażerów i pozwala rozkoszować słonecznym niebem.

308 CC walczy o nabywców w ciasno obsadzonym segmencie kompaktowych coupe-cabrio nie tylko designem. Kokpit może być obszyty skórą, a przed uciążliwym wiatrem chroni airscarf (powietrzny szal), czyli ciepły nawiew w okolicy karku. W podstawowej wersji Sport na pokładzie znajdziemy m.in. 6 poduszek, system audio z mp3, klimatyzację i 16-calowe alufelgi. Opcja Sport Pack to dodatkowo ESP i kontrola trakcji, tempomat, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna i aluminiowe 17-tki.

Ceny bazowej wersji 1.6 Sport ze 120-konnym silnikiem benzynowym startują od 88 200 zł. Ten sam wariant wyposażenia ze 110-konnym dieslem HDI o pojemności 1.6 kosztuje 97 300 zł. W opcji Sport Pack do wyboru mamy mocniejszy silnik benzynowy z turbodoładowaniem 1.6 THP (150 KM) za 99 900 zł oraz 2-litrowego diesla HDI o mocy 140 koni w cenie 105 500 zł.

A ile kosztuje konkurencja? Najtańszy VW Eos z 1,4-litrowym silnikiem TSI o mocy 122 koni to wydatek 97 840 zł za model 2010 (egzemplarz z roku modelowego 2009 - 93 440 zł). 100-konnego Forda Focusa CC 1.6 kupimy za 89 900 zł, 115-konnego Opla Astrę TwinTop 1.6 w promocyjnej cenie za 87 990 zł, a Renault Megane 1.6 (112 KM) kosztuje minimum 83 200 zł.

Marcin Sobolewski

Pegueot 308 CC - czapka z daszkiem - ZOBACZ TUTAJ

Bond w Peugeocie 308 CC - WIDEO

Samochody: Peugeot 308 - ogłoszenia

Więcej o: