Citroen C1 po delikatnych zmianach

Delektujemy się czasami materiałami prasowymi opisującymi nowe modele samochodów. Każdy producent chce za wszelką cenę przekonać klientów, że jego samochód jest najlepszy, najbardziej oszczędny, świetnie się prowadzi i jest bezawaryjny. Przy okazji prezentacji odświeżonego modelu C1, Citroen poszedł na całość.
Zachowując wszystkie atuty, które przesądziły o jego sukcesie, a przede wszystkim zwartą sylwetkę w atrakcyjnym i sympatycznym stylu, bardzo dobre parametry jezdne, bezkompromisowe bezpieczeństwo i wysoki poziom jakości, C1 urzeka nowym, bardziej wyrazistym stylem.

Prężny i wyrafinowany styl według C1

Ujmujący, opływowy styl zewnętrzny, który przyczynił się do sukcesu C1, uległ licznym modernizacjom przodu.
Nowoczesne i oryginalne wnętrze C1 zostało poddane licznym zabiegom pod względem tapicerki i wystroju, które zwiększają czarujący urok modelu.

Wyróżniająca sylwetka

W wyniku modernizacji przodu C1 nabiera bardziej dynamicznego i prężnego wyglądu. Nowa, większa i bardziej krągła osłona nadaje całej sylwetce żywy i silny charakter z akcentem elegancji.
Dostępna od drugiego poziomu wykończenia chromowana listwa podkreśla zaokrąglony kształt osłony, potwierdzając jednocześnie energiczny i nowoczesny wizerunek C1.
Możliwie jak największe tylne okno tworzy całą powierzchnię klapy bagażnika. Klapę otaczają harmonijnie rozmieszczone tylne światła w tonacji kryształu i antracytu, które naturalnie łączą się z pasem tylnym.

Doskonałe parametry jezdne

Przyczepność do nawierzchni sprawia, że samochód dobrze trzyma się drogi, co przyczynia się do aktywnego bezpieczeństwa w czasie jazdy.

To tyle ze strony Citroena - wybraliśmy jedynie najciekawsze fragmenty, zarówno ze względu na formę jak i treść... Darujemy Wam lekturę całego tekstu. Zachęcamy jednocześnie, byście sami puścili wodze fantazji i zaproponowali w komentarzach własne teksty marketingowe. Może sami śledzicie publikacje prasowe i z taką samą lubością jak my wyłapujecie smakowite kąski?

Dodajmy tylko jeszcze, że dostępne będą nowe, droższe wersje wyposażenia, a samochodzik rzeczywiście jest nieco ładniejszy. Nieznacznym zmianom uległ również silnik benzynowy 1.0i (68 KM), którego apetyt na paliwo obniżono o 0,1 l/100 km w cyklu mieszanym (do 4,5 l/100 km), a emisję spalin zmniejszono o 3 g do 106 g CO2/km.

jk, źródło: Samar, Citroen

 

Znajdź Citroena dla siebie: oferty na autotrader.pl

Więcej o: