W końcu jest. Na samochód sportowo-użytkowy "made in France" jeszcze przyjdzie nam poczekać, ale już wiadomo, jak będzie wyglądał kompaktowy SUV Peugeota .
Podążając za światowymi trendami w wysokim i ciężkim aucie zastosowano mocny silnik spalinowy wspomagany silnikiem elektrycznym. Czy jest to zapowiedź produkcyjnych hybryd w koncernie PSA? Jak widać, to już nie tylko trend, ale konieczność. Aby móc konkurować i nie zostać w tyle każdy liczący się producent powinien oferować tego typu samochody.
Podstawę napędu stanowi oszczędny i nowoczesny silnik wysokoprężny o pojemności dwóch litrów i mocy 163 KM. Napędza on standardowo koła przedniej osi. Tylne koła dopędzane są małym silnikiem elektrycznym o mocy 37 KM. Daje to całkowitą moc układu na poziomie 200 KM przy zachowaniu spalania na bardzo niskim poziomie. W cyklu kombinowanym wynosi ono 4,1 l/100km !
Marcin Lewandowski, źródło: Peugeot