Kropka nad "i", czyli Lancer Evolution RS

Mitsubishi w Polsce stawia kropkę nad "i" wprowadzając do oferty najnowszy model Lancera Evolution w rajdowej wersji RS.

Auto ma homologację FIA umożliwiającą udział w rajdach zawodnikom startującym w grupie N. Ten model przystosowano specjalnie do wymagań zespołów rajdowych - między innymi w celu redukcji wagi usunięto w nim wiele elementów wyposażenia. Auto jest dostępne z systemem napędu na 4 koła, aktywnym centralnym mechanizmem różnicowym i tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 295 KM i 5-biegową manualną skrzynia biegów. Oferowane są modele w 2 kolorach (czerwonym i białym). Lancer Evolution RSkosztuje 114 990 zł.

Wraz z pojawieniem się tego modelu Mitsubishi kieruje do klientów najszerszą na rynku ofertę w tym segmencie - od bazowego, rajdowego Lancera Evolution RS, przez model GSR (295 koni mechanicznych, manualna pięciobiegowa przekładnia) i wzmocnioną, 350-konną wersję GSR GT 350, po "topowy" model MR z sportową półautomatyczną dwusprzęgłową przekładnię TC-SST.

 

Mototarget

Znajdź Mitsubishi dla siebie - oferty Autotrader.pl

Więcej o:
Komentarze (6)
Kropka nad "i", czyli Lancer Evolution RS
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    1) Przyspieszenie od 0-100 to nie wszystko. Ta skrzynia daje duza lepsza dynamike i szybsze zmiany biegow. Do scigania spod swiatel to ona nie jest, tylko do jazdy po zakretach.
    2) Cena tez nie jest pomylona, bo RS ma zero (slownie: ZERO) wyposarzenia, dlatego jest tyle tanszy od GSR.

  • Gość: Gość

    0

    Chyba autora poniosla fantazja 114 990 zl ?? Strona dealera podaje cos innego.
    Silnik + wersja Moc Rok Cena brutto PLN
    GSR 5 MT 295 KM 2008 158 990
    GSR 5 GT 350 350 KM 2008 179 990
    GSR 5 MR TC-SST 295 KM 2008 189 990
    dopłata za lakier metalizowany 1 990


  • Gość: Gość

    0

    a nowy lancer w usa kosztuje 13'990 $

    czyli jakieś 30000pln w polsce można za to mieć seiciento...

  • Gość: Gość

    0

    Wersja GSR z 5-biegowym manualem przyspiesza w 5,4 sekundy do setki a "topowa wersja" z "sportową półautomatyczną dwusprzęgłową przekładnią TC-SST" w 6,3 do setki. NIE WIEDZA CO ROBIA!!

  • Gość: Gość

    0

    Dlaczego półautomatyczna skzynia ma spowalniać auto? Chyba wiedzą co robią.

  • Gość: Gość

    0

    nie wiem jak mozna skrzynie ktora tylko spowalnia auto nazywac sportowa? W ogole nie wiem co chcieli osiagnac ta skrzynia.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX