Jeszcze więcej mocy w rajdówce Mitsubishi

Mitsubishi wypuszcza na rynek polski prawdziwego potwora! 350-konnego Lancera Evo GRS GT 350

Mitsiubishi zachęcone zeszłorocznym sukcesem sprzedaży Lancerów Evo (51 sztuk czyli wzrost o 40% w stosunku do zeszłego roku), postanowiło wprowadzić na polski rynek prawdziwego potwora!

Po wprowadzeniu Lancera Evo GSR i Evo TC-SST przyszła kolej na Mitsubishi Lancer Evo GSR GT 350. Nazwa dość długa, ale mówiąc ją jest o czym myśleć. Nowy samochód ma dwulitrowy silnik o mocy... uwaga!! 350KM! Moment obrotowy jest także niesamowity - 440Nm! Jest to, jak łatwo się domyślić, najmocniejszy Lancer, a za razem najmocniejsze Mitsubishi sprzedawane w Polsce! Przyspiesza do "setki" w 4,5 s! Prędkość maksymalna - 250 km/h.

Jeżeli chodzi o systemy czuwające nad bezpieczeństwem Lancer wyposażony jest w system aktywnej kontroli napędu na cztery koła (S-AWC - Super All Wheel Control), w którego skład wchodzi ACD (aktywny centralny mechanizm różnicowy regulujący różnicę napędu pomiędzy kołami przedniej i tylnej osi), AYC - system zarządzający mocą przekazywaną na koła tylnej osi, oraz sportowy ABS i ASC (Aktywna stabilizacja toru jazdy wykrywająca przyczepność oraz regulująca moc silnika oraz siły hamowania w każdym kole oddzielnie).

Lancer Evo GRS GT 350 jest mocniejszy o 50 KM od najmocniejszego Subaru Imprezy WRX STI. Jeżeli chodzi o ceny i wyposażenie, jest droższy od podstawowej WRX STI, o ok. 10 tys. zł, jednak oferuje dodatkowo takie rzeczy jak biksenonowe reflektory z doświetlanymi poboczami czy siedzenia RECARO (dostępne w droższej od GRS GT 350 o ok. 8 tys. wersji WRX STI TOP/TOG), nie mówiąc już o wyżej wspomnianej mocy.

Myślę, że Lancer może być ciekawą propozycją dla żądnych emocji polskich kierowców. W szczególności, że nie będą mieli problemów, znanych posiadaczom nisko zawieszonych wyścigówek, z zawieszaniem sie na pierwszej lepszej dziurze.

 

Tadek

Znajdź Mitsubishi dla siebie - oferty na Autotrader.pl

Więcej o:
Komentarze (2)
Jeszcze więcej mocy w rajdówce Mitsubishi
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    Evo IX GT400 zrobil Tuszynski w Auto GT w liczbie 10egz. Subaru bedzie ma miec 400KM w wersji PPP, ale ja w to nie wierze, bo konstrukcja silnika 2,5T jest wadliwa.

  • Gość: Gość

    0

    Jeśli mowa o potworach EVO IX miał silnik 400 KM.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX