TATA Indica tańsza od Sandero!

Marubeni Motors Poland przedstawiła ceny detaliczne wszystkich samochodów marki TATA, które są w ofercie handlowej od 1 września.

Indica

Tata Indica z silnikiem benzynowym o pojemności skokowej 1405 cm? i mocy 85 KM przy 6000 o/m będzie dostępna w trzech specyfikacjach GLS, GLX i Sport.

Wersja GLS posiada wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek i poduszkę powietrzną kierowcy. Cena brutto 27 900 zł.

Wersja GLX posiada wszystkie elementy wyposażenia wersji GLS oraz dodatkowo: ABS, poduszkę powietrzną pasażera i lampy przeciwmgielne. Cena brutto 31 900 zł.

Wersja Sport posiada wszystkie elementy wyposażenia wersji GLX oraz dodatkowo aluminiowe felgi i skórzaną tapicerkę. Cena brutto 36 900 zł.

Indica z silnikiem Diesla o pojemności skokowej 1396 cm? i mocy 70KM przy 4000 o/m będzie dostępna w dwóch wersjach DLS i DLX.

Wersja DLS posiada wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektryczne sterowanie szyb przednich i tylnych, centralny zamek i poduszkę powietrzną kierowcy. Cena brutto 33 900 zł.

Wersja DLX posiada wszystkie elementy wyposażenia wersji DLS oraz dodatkowo ABS, poduszkę powietrzną pasażera i lampy przeciwmgielne. Cena brutto 36 900 zł.

Indigo

Tata Indigo będzie dostępne z silnikiem benzynowym (GLX) i Diesla (DLX) z jedną wersją wyposażenia tj. ze wspomaganiem kierownicy, klimatyzacją, ABS, elektrycznie sterowanymi szybami przednimi i tylnymi, centralnym zamkiem i dwiema poduszkami powietrznymi, lampami przeciwmgielnymi oraz relingami.

Cena brutto wersji GLX to 37 900 zł. Cena wersji DLX to 42 900 zł.

Safari

Tata Safari będzie dostępne z napędem na jedną oraz na dwie osie z jedną wersją silnika 2.2 DICOR o zapłonie samoczynnym z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu Common Rail z turbodoładowaniem i chłodnicą międzystopniową. Maksymalna moc silnika 140KM przy 4000 o/m i maksymalny moment obrotowy 320Nm w zakresie 1700-2700 o/m.

W sprzedaży będzie jedna wersja wyposażenia dla samochodów z napędem 4x4 i 4x2 tj. wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, centralny zamek, poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera, ABS, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne, boczne progi i relingi.

Wersja z napędem 4x4 dodatkowo posiada przekładnię rozdzielczą z elektrycznym sterowaniem mechanizmu przełączającego i elektrycznym sterownikiem. Cena brutto 79 900 zł.

Cena brutto dla wersji 4x2 to 71 900 zł.

Xenon

Tata Xenon - z napędem 4x4 i 4x2 z silnikiem identycznym jak w modelu Safari, dostępny w dwóch wersjach wyposażenia - DLS i DLE z kabiną pojedynczą lub podwójną

Wersja DLS jako wersja bazowa występuje tylko z napędem 4x2 z pojedynczą kabiną. Cena brutto 48 800 zł. (netto 40 000 zł.)

Wersja DLE posiada klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgielne.

Wersja DLE z napędem 4x2 z pojedynczą kabiną. Cena brutto 53 800 zł (netto 44 098 zł)

Wersja DLE z napędem 4x4 z pojedynczą kabiną. Cena brutto 64 900 zł (netto 53 197 zł)

Wersja DLE z napędem 4x4 z podwójną kabiną. Cena brutto 79 000 zł (netto 65 492 zł).

Wszystkie oferowane samochody objęte są gwarancją na okres 36 miesięcy lub 100 000 km, w zależności co wystąpi pierwsze.

 

Marubeni Motors Poland

 



Wybierz samochód dla siebie: oferty na autotrader.pl

Więcej o:
Komentarze (26)
TATA Indica tańsza od Sandero!
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    O jaką poprawę jakości Daci chodzi w poprzednim poście .Logan po FL jest tak samo dobry jak "Sandero " i Logan przed FL .Logan jest wygodniejszy ,większy i ma parę rzeczy , dzięki którym dotychczasowy użytkownik znowu weźmie Logana.

  • Gość: Gość

    0

    Byłoby nieprzyzwoitością i bezczelną prowokacją ,by żadać za takie badziewie tyle co za solidny produkt "Renault""Nissan"
    I tak jest za drogi jak za bukiet kwiatków ,który dostaje się za tą forsę .Szyby mocowane na uszczelkach jak w maluchu z przed 30-tu lat.Problematyczny serwis ,części pochodzące z manufaktur w slumsach .Wykonanie ? To trzeba zobaczyć na własne oczy ,bo się nie uwierzy słowom...

  • Gość: Gość

    0

    Gabi Nano miał kosztowac 2500 $ miał kosztowac Nano 4 osobowy i tyle kosztuje. Tylko ze Nano nie jest produkowany na Europe. A Indica jak sama nazwa wskazuje jest innym autem nie tyklo z nazwy ale i z wyglądu i parametrów :)

  • Gość: Gość

    0

    a miało kosztować grosze...

  • Gość: Gość

    0

    Jednak Dacia Sandero wydaje mi się sensowniejsza z tych tańszych modeli. Mimo wszystko jest to low costowy Renault, ale jednak produkowany pod pewnym nadzorem renault no i zgodnie z unijnymi normami, bo produkowany w Unii. Jakbym miał kupować tani samochód w cenie Taty to już wolałbym używany (góra 2 letni), albo nowe Sandero które nawiasem mówiąc eliminuje z rynku Logana, bo przecież każdy widzi, ze Sandero jest modelem duzo sensowniejszym i nie chodzi mi tylko o design, ale przede wszystkim o poprawe jakości (jest to nowszy model).

  • Gość: Gość

    0

    nie wiem czy dobrze zrozumiałam,ale to auto miało kosztować 2500 $ to jaki jest przelicznik.Czy znowu ktoś dobrze na tym zarobi?

  • Gość: Gość

    0

    nie wiem czy dobrze zrozumiałam,ale to auto miało kosztować 2500 $ to jaki jest przelicznik.Czy znowu ktoś dobrze na tym zarobi?

  • Gość: Gość

    0

    znow ktos chce zrobic prostych ludzi z polski w h... sandero i tata kosztuja 1000 euro drozej niz na zachodzie. ktos tu przegina. nie dajcie sie zrobic w bambuko

  • Gość: Gość

    0

    A ja niebawem odbieram nową Dacię Sandero z salonu, średnią wersję, i o wiele bardziej Dacia mi się podoba wizualnie, choc nie wygląd najważniejszy, Dacia to sprawdzona marka wykupiona przez Renault (Logan ma bardzo pozytywne oceny) i napewno lepiej będzie się sprawowac od Taty. Pozdrawiam.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX