Porsche Cayman S Sport

Porsche Cayman S Sport to nowa wersja limitowana małego gada z Zuffenhausen. Wyglądem nawiązuje do bodaj najsłynniejszych i najbardziej pożądanych aut tej marki.

Porsche Cayman S Sport został zaprezentowany wraz z bliźniaczym Porsche Boxsterem S Porsche Design Edition 2. Oba modele są technicznie identyczne z wcześniejszymi wersjami limitowanymi: RS 60 Spyder i Cayman S Porsche Design 1.

Najbardziej charakterystyczną cechą nadwozia są umieszczone nisko, po bokach nadwozia napisy "Cayman S" odwołujące się do nazwy "Carrera RS" wymalowanej identyczną czcionką po raz pierwszy 35 lat temu na wyścigowej odmianie Porsche 911. Jak się okazuje, intencją producenta było upodobnienie tego Caymana do innego modelu.

Auto ma powstać w liczbie 700 sztuk. Oprócz napisu z boku nadwozia nabywcy, za kwotę 69 942 euro (cena w Niemczech), znajdą pod tylną klapą mocniejszą o 5 KM wersję silnika B6 3,4 l. (303 KM). Aby dodatkowo odróżniać się od innych Caymanów (np. podczas zlotów) dostępne będą specjalne kolory nadwozia. Pomarańczowy i zielony pochodzą z GT3, pozostałe to czarny, czerwony (Indian Red), żółty (Speed Yellow), biały (Carrara White) i srebrny (Arctic Silver Metallic).

Do wyposażenia standardowego należy zawieszenie aktywne PASM (Porsche Active Suspension Management), felgi 19" SportDesign, reflektory biksenonowe, pakiet Sports Chrono, czy sportowy wydech. Wewnątrz znajdziemy sportowe siedzenia i wykończone alkantarą: kierownicę w stylu GT3, oraz dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego.

 

Marcin Lewandowski

Więcej o:
Komentarze (8)
Porsche Cayman S Sport
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    "Przeciez Caymana S mozna od dawna kupic w USA"., tak tak, sciagam do Kielc bite letko 15 i 20 letnie i sprzedaje do USA

  • Gość: Gość

    0

    z lepiej rozlozonym momentem obrotowym to mozna lepiej wyjść co najwyżej w korkach.

  • Gość: Gość

    0

    z lepiej rozlozonym momentem obrotowym to mozna lepiej wyjść co najwyżej w korkach.

  • Gość: Gość

    0

    z lepiej rozlozonym momentem obrotowym to mozna lepiej wyjść co najwyżej w korkach.

  • Gość: Gość

    0

    Przeciez Caymana S mozna od dawna kupic w USA. Sam sie do niego przymierzam.

    To co w nim jest najbardziej udane to silnik. Apropos Boxter i Cayman maja inne charkterystyki silnika wiec nie sa tak blizniacze. A tak nawiasem mowiac to w autkrosach Cayman bije Carrere dzieki lepiej rozlozonymu momentowi obrotowemu. Po prostu lepiej wychodzi z ciasnych zakretow.

  • Gość: Gość

    0

    No nie mow, ze przez te glupie 5KM zrezygnujesz z zakupu?

  • Gość: Gość

    0

    5KM więcej.. orgia..

  • Gość: Gość

    0

    Cud techniki inzynierskiej Made in Germany.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX