Porsche Cayman S Sport został zaprezentowany wraz z bliźniaczym Porsche Boxsterem S Porsche Design Edition 2. Oba modele są technicznie identyczne z wcześniejszymi wersjami limitowanymi: RS 60 Spyder i Cayman S Porsche Design 1.
Najbardziej charakterystyczną cechą nadwozia są umieszczone nisko, po bokach nadwozia napisy "Cayman S" odwołujące się do nazwy "Carrera RS" wymalowanej identyczną czcionką po raz pierwszy 35 lat temu na wyścigowej odmianie Porsche 911. Jak się okazuje, intencją producenta było upodobnienie tego Caymana do innego modelu.
Auto ma powstać w liczbie 700 sztuk. Oprócz napisu z boku nadwozia nabywcy, za kwotę 69 942 euro (cena w Niemczech), znajdą pod tylną klapą mocniejszą o 5 KM wersję silnika B6 3,4 l. (303 KM). Aby dodatkowo odróżniać się od innych Caymanów (np. podczas zlotów) dostępne będą specjalne kolory nadwozia. Pomarańczowy i zielony pochodzą z GT3, pozostałe to czarny, czerwony (Indian Red), żółty (Speed Yellow), biały (Carrara White) i srebrny (Arctic Silver Metallic).
Do wyposażenia standardowego należy zawieszenie aktywne PASM (Porsche Active Suspension Management), felgi 19" SportDesign, reflektory biksenonowe, pakiet Sports Chrono, czy sportowy wydech. Wewnątrz znajdziemy sportowe siedzenia i wykończone alkantarą: kierownicę w stylu GT3, oraz dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego.
Marcin Lewandowski
Gość: Gość
0
"Przeciez Caymana S mozna od dawna kupic w USA"., tak tak, sciagam do Kielc bite letko 15 i 20 letnie i sprzedaje do USA