Nadszedł czas na Porsche 911 Targa

Po faceliftingu Carrery przyszedł czas na zmianę wersji Targa. Porsche zaprezentowało oficjalne zdjęcia i dane techniczne odświeżonego samochodu.

Tak jak w innych modelach, zmiany stylistyczne są niewielkie. Najbardziej widoczne są nowe tylne lampy i łącząca je czerwona listwa. Dostępna będzie 7-biegowa skrzynia DKP z dwoma sprzęgłami. Dzięki niej Targa z 3,6-litrowym silnikiem o mocy 345 KM rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5 sekund (o 0,2 sekundy szybciej niż manualną skrzynią). Porsche Targa 4S z 385-konnym 3,8-litrowym silnikiem przyśpiesza od zera do setki w 4,7 sekundy (manual 4.9 s).

Targę wyróżnia szklany dach o powierzchni 1,54 m2. W ciepłe dni można go elektrycznie opuścić i cieszyć się słońcem.

Obejrzyj film z Porsche 911 Targa w roli głównej:

Porsche 911 Targa

 

 

zobacz także: Nowa Carrera, Nowe Porsche 911 Carrera 4

Jakub

 

Więcej o:
Komentarze (8)
Nadszedł czas na Porsche 911 Targa
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    @vrrr
    Na jaa... Corvette ZR1 zrobila na Nordschleife lepszy czas niz Nissan GT-R. Rzeczywiscie imponujace osiagniecie, biorac pod uwage fakt, ze ZR1 ma okolo 150km wiecej.

  • Gość: Gość

    0

    Ludasy ,ktore wypisyja takie bzdurki na forum nawet nie prowadzily volkswagena ,a co dopiero porsche!!! Mozna sobie pomarzyc,ale nie osmieszajcie sie - wiekszosc z Was zna te auta z netu,a moze ma prospekty z wystawy?
    Nie szpanuje,ze mnie stac na takie auto,ale wielokrotnie je prowadzilem w roznych wersjach,bo to byla czesc mojego fachu. Raz nawet pojechalem siebie w trase ok. 40 mil sam. To jest niespotykane przezycie wiec...pora wytrzezwiec albo wziac leki.
    Ten,kto mial kierownice 911 w reku i czul ryk silnika na swoich plecach to wie o czym mowie! Pa,kotki. Ze juz nie wspomne jakimi spojrzeniami ludzie (kobiety) strzelaja na Ciebie!!!

  • Gość: Gość

    0

    No dobra, mustang radzi sobie trochę gorzej. Ma takie zawieszenie, bo jest tańsze. Ale i mustangiem można szybko jechać. Na torze top gear nie było tak źle.

  • Gość: Gość

    0

    szczegolnie mustang z brakiem niezaleznego zawieszenia z tylu

  • Gość: Gość

    0

    Nie wiem czy wiesz luk, ale corvette zr1 zrobiła na Nordschleife lepszy czas od nissana gt-r. To że amerykańskie auta potrafią jeździć tylko w linii prostej to stereotyp. Jasne, że wiele samochodów z USA mistrzami slalomów nie jest., ale tamtejsi klienci nastawieni są raczaj na wygodę, stad miekkie zawieszenia. Sportowe samochody to co innego. Corvette, Viper czy Mustang radzą sobie równie dobrze jak europejskie i japońskie supersamochody. A czasami nawet lepiej.

  • Gość: Gość

    0

    @luk: Pokaż mi amerykański sportowy samochód który ma problemy ze skręcaniem ;]. Miałem styczność z kilkoma m.in. z nową Corvettą i Mustangiem Shelby GT500 i wyobraź sobie, że skręcały. Ba, zakręty to była czysta przyjemność, zachowywały się jakby były "przyklejone" do asfaltu. I niczym nie zarzucało, nie próbowało ściągnąć samochodu z trasy, itp. Te Twoje opowieści nie mają obecnie pokrycia w rzeczywistości, takie jakieś legendy normalnie :P

  • Gość: Gość

    0

    Nie liczą się osiągi, ale także zachowanie się na drodze, a ze skręcaniem amerykańskie samochody jak na razie miały duży problem.

  • Gość: Gość

    0

    z porszaka zprzed lat teraz powoli zostaje tylko szpanerstwo. osiagi na smiesznym poziomie. 3x nawet 5x tansze amerykanskie auta maja lepsze osiagi

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX