BMW serii 7 - oficjalne informacje

Są już oficjalne dane i zdjęcia zapowiadanej na 2010 rok topowej limuzyny z Monachium. Samochód będzie bardziej nowoczesny i bardziej... konserwatywny.

Wszyscy dotychczasowi krytycy stylistyki Chrisa Bangle'a odetchną z ulgą. Koniec z dziwnymi klapami bagażnika zachodzącymi na boki. nowe BMW serii 7 jest klasyczne w każdym calu. Wręcz zachowawcze.

W topowym modelu 750i napęd będzie stanowił silnik V8 4,4 l. z podwójnym doładowaniem znany już z modelu X6. Osiąga on 400 KM, czyli 40 więcej, niż jego poprzednik. Będzie współpracował z ulepszoną sześciobiegową skrzynią automatyczną.

BMW nie rezygnuje z systemu iDrive. Tym razem będziemy mieli do czynienia z jego drugą generacją. BMW zapowiada, że ma być bardziej przyjazny dla kierowcy od poprzedniego. Radio, odtwarzacz CD i nawigacja zyskały ponadto oddzielne sterowanie.

W nowej serii 7 znajdzie się również zaawansowany system HUD (Head-up display) wyświetlający najistotniejsze informacje na przedniej szybie.

Na wyposażeniu znajdzie się również nowoczesny tempomat z funkcją stop-and-go, potrafiący zatrzymać samochód w razie potrzeby, lub w korku, po czym ruszyć gdy sytuacja na to pozwala.

Tradycyjnie już obok "normalnej" dostępna będzie także wersja Li o wydłużonym rozstawie osi. Czternaście centymetrów dodatkowej przestrzeni dla pasażerów tylnej kanapy powinna zadowolić większość wożonych tam pasażerów.

Nową serię 7 można też podziwiać na filmie:

 

Nowe BMW serii 7

 

mjl

Więcej o:
Komentarze (35)
BMW serii 7 - oficjalne informacje
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Gość

    0

    musze isc napic sie czegos;)

  • Gość: Gość

    0

    S klasa bije bmw 7 po każdym względem. & nie ma, ani wyglądu, ani nie budzi respektu i pożądania a nawet zazdrości i zawiżci jak s klasa. Ja jeżdże obecnie c klasa a moj ojciec s-ka z 2004 i wierzcie mi nie ma lepszej marki.

  • Gość: Gość

    0

    Z przodu, jedna wielka katastrofa. Wygląda jak typowy Koreańczyk.

  • Gość: Gość

    0

    Powinni to zrobić w rok od premiery, a nie po tylu latach, dobrze ze znów kokpit jest zwrócony w stronę kierowcy

  • Gość: Gość

    0

    Sorry, ale wydajac tyle kasy na auto to chcialbym, zeby z zewnatrz tez bylo ladne i wyroznialo sie jakos (dla porownania S klasa, poprzedni model i obecny, od razu widac roznice). A tutaj chyba dopiero z bliska (i ktos kto sie zna na samochodach) zauwazy, ze to nowy model siodemki.
    Chociaz znajac zycie to i tak bedzie mialo zbyt w Polsce, no bo w koncu to BMW... ;)
    I przestancie z tym, ze jak kogos nie stac na jakies auto to musi je od razu krytykowac. Znaczy, ze jak jest mniej slow krytyki dla np. Audi R8, Mercedes S, itp to wiecej osob stac na nie?! ;)

  • Gość: Gość

    0

    Po prostu większości ludzi w Polsce nie stać na takie auto, więc im się nie podoba, bo się nie podoba i tyle, ale w BMW należy zwracać największą uwagę na to co znajduje się pod maską tego cacka, a nie na zewnętrzny wygląd...

  • Gość: Gość

    0

    przód od jedynki tył od trójki bok od piątki dziwactwo na kółkach..........

  • Gość: Gość

    0

    hmm, wygląda całkiem nijak, niejszczególnie, bez wyrazu

  • Gość: Gość

    0

    jakby zmniejszyc/zwezic wloty powietrza to juz by bylo super. sa takie oble, bez wyrazu, jak w starej

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX