Nemesis zapożycza z RR Sport blisko 40 % komponentów - reszta to już najwyższej klasy podzespoły rajdowe zmontowane według tajnego przepisu specjalistów z Bowlera. Pod maską znajduje się turbodoładowane V8 4.2 l, które w seryjnej wersji produkuje 385 KM (można również zażyczyć sobie V8 4.4l).
Anglicy przystosowali silnik do konsumpcji bioetanolu E85 i zmienili mapę zapłonu, osiągając w efekcie ponad 500 koni mechanicznych! Zbudowaną na ramie przestrzennej rajdówkę wyposażono m.in. w sześciobiegową skrzynię manualną oraz niezależne zawieszenie z przodu i tyłu (zamontowane w nim amortyzatory Donerre można zakładać wymiennie).
Właścicielem dumnej Nemesis nie może zostać byle jaki rajdowiec. Godzien bogini jest wyłącznie oligarcha ze zbywającymi mu 244 tys. dolarów (173 tys. euro) i... niemałą dozą fantazji.
AK