Porsche 911 Targa 4S Exclusive Design Edition | Dla kolekcjonerów

W najbliższy weekend (12-14 sierpnia) na słynnym torze Nurburgring odbędzie się Oldtimer Grand Prix. Impreza skupia wokół siebie wielbicieli klasyków. Z tej okazji Porsche przygotowało specjalną edycję Targi 4S
Porsche 911 R | Złota inwestycjaPorsche 911 R | Złota inwestycja

Ile egzemplarzy specjalnej Targi przewidziało Porsche? Tego dokładnie nie wiadomo. Niemcy zachęcają do jej zakupu lakonicznym stwierdzeniem, że auto będzie dostępne przez krótki okres. Czym Exclusive Design Edition różni się od zwykłej Targi?

Lakier Etna Blue nawiązuje do modelu 365 B z lat 1960-1961, który standardowo był oferowany właśnie w takim kolorze. Wiele elementów specjalnej Targi polakierowano na biało (z domieszką złotego odcienia). Do koloru karoserii nawiązują wykończenia we wnętrzu. Targa 4S Exclusive Design Edition stoi na 20-calowych felgach, których wzór był inspirowany wyczynowym RS Spyder. Dodatkowo Porsche przyciemniło klosze tylnych kierunkowskazów.

Pod maskę limitowanego Porsche trafił standardowy silnik znany z "esek". To 3-litrowy benzyniak o mocy 420 KM. Wyposażona w niego Targa z automatyczną skrzynią PDK przyspiesza do setki w 4,2 s i osiąga maksymalnie 301 km/h.

ZOBACZ TAKŻE:

Porsche 718 Cayman | Ceny w Polsce | Najtańsze Porsche

Porsche 718 Cayman | Ceny w Polsce | Najtańsze Porsche

Więcej o: