Galeria | Genesis G90 | Mocne uderzenie w klasie premium

Genesis jest już gotowy do zawojowania klasy premium. Po debiucie w Korei Południowej, teraz marka ruszyła na podbój Stanów Zjednoczonych. Już niedługo Genesis zawita także do Europy
Genesis G80 Genesis G80 | Koreańczycy też chcą być premium

Auto mierzy 5 205 mm długości, 1 915 mm szerokości i 1 495 mm wysokości. Rozstaw osi równy jest 3 106 mm. To stawia G90 w segmencie zdominowanym przez Mercedesa Klasy S, BMW serii 7 i Audi A8. Wielka trójka łatwo nie ustąpi pola nowemu konkurentowi. Właśnie dlatego limuzyna najpierw weszła do sprzedaży w Korei Południowej, a teraz debiutuje na rynku amerykańskim.

Bezpośredni atak na niemieckich rywali na europejskiej ziemi zaplanowany jest na przyszły rok. Marka musi najpierw okrzepnąć na innych rynkach.

W NASZEJ GALERII możecie zobaczyć, co Hyundai ma do zaoferowania w klasie premium. Nowa marka koreańskiego koncernu stawia na luksus, najwyższą jakość i materiały pokroju skóry czy prawdziwego drewna.

Topowym silnikiem napędzającym Genesisa G90 jest 5-litrowe V8 o mocy 425 KM. Rozpędzi on auto do pierwszej setki w 5,7 s. Napęd - jak w pozostałych jednostkach - będzie przekazywany na tylne koła. W opcji pojawi się wersja 4x4. Mniejsze motory benzynowe to wolnossące, 3.8-litrowe V6 o mocy 315 KM i turbodoładowany silnik o mocy 370 KM i pojemności 3.3 l.

ZOBACZ TAKŻE:

Nowy koncept Genesisa | BMW serii 3 na celowniku

Genesis New York Concept

Więcej o:
Komentarze (10)
Galeria | Genesis G90 | Mocne uderzenie w klasie premium
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • liczbynieklamia

    Oceniono 5 razy 5

    To pewnie będzie świetny samochód - jak jego poprzednicy. Tylko żeby to się sprzedawało, cena musi być naprawdę atrakcyjna. W USA była (Genesis V6 kosztował bodaj 38 tysięcy dolarów), w Polsce nie (300 tysięcy złotych).

  • sselrats

    Oceniono 7 razy 3

    "Teraz marka ruszyla na podboj Stanow Zjednoczonych"? Co to kvrwa jest, artykul o Genesis sprzed 8 lat???

  • Gość: Lyj

    Oceniono 10 razy 2

    To auto nie dla tych, których stać na A8 czy S-klasse. To auto dla tych, których nie stać, a chcieliby się poczuć. To więc auto (ewentualnie) dla tych, których stać na A6 i E-klasse (i też nie wszystkich), ale za podobne pieniądze mogliby mieć samochód z przyzwoitymi osiągami, choć bez cienia prestiżu, za to 20 i kilka centymetrów dłuższy oraz 4-5 centymetrów szerszy (musi kosztować tyle co średnie A6 lub 5er - spodziewana utrata wartości jest bardzo duża).

    W Europie strategia ryzykowna - do tej pory nikomu nie wyszło w tym segmencie. A8, 7er i S-klasse wymiatają, nawet Jagowi ciężko. Volvo tam nie próbuje/aspiruje bo to jednak piętro niższe. Toyota leksus i Nissan nie stanowią prawdziwej konkurencji.

  • Gość: Piterekkk

    0

    Ja mam Equus ultimate 2014
    Wymiatam w osiągach a przede wszystkim w opcjach co kocham inne merce BMW i takie tam

  • Gość: MM

    0

    Sytuacja podobna do Lexusa sprzed lat, Toyota stworzyła markę żeby sprzedawać w usa, swoje wtedy dość toporne auta (aczkolwiek jakościowo bardzo dobre) i tez raczej była głównie krytyka, teraz wielu uważa że to klasa premium, chociaż kupowanie toyoty za 2xwiecej pod inną nazwą to jest szaleństwo, bo ijakość i oferta, technologia - silniki hybrydy itd to to samo. Jak pojawił się hyundai pony to wtedy wszyscy orzekli że to ostatni model tej marki w europie, ale to było jakieś 25 lat temu, a w miedzy czasie stali się jednym z największych producentów aut na świecie i to na dodatek dobrych. Dajcie czas a Genesis będzie równie prestiżowy jak bmw mercedes czy audi.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX