Wideo | Arrinera Hussarya GT patroluje ulice Warszawy

Polski supersamochód, Arrinera Hussarya, już jeździ i ma się bardzo dobrze. Na razie Arrinera przygotowała wyścigówkę klasy GT, cywilna wersja auta zbliża się wielkimi krokami. Na nowym wideo możemy zobaczyć jak Hussarya prezentuje się na ulicach Warszawy
Zobacz wideo

Arrinera Hussarya GT

W polskim supersamochodzie zabudowano centralnie umieszczoną V-ósemkę o pojemności 6,2 litra rodem z General Motors. Jej moc ma wahać się od 420 KM do 650 KM, a maksymalny moment obrotowy pomiędzy 580-810 Nm. Dokładne parametry silnika zależą od konkretnego zamówienia. Cała moc trafia na koła tylnej osi za pośrednictwem 6-biegowej sekwencyjnej skrzyni biegów Hewland LLS.

Dzięki szerokiemu wykorzystaniu włókna węglowego i lekkiej stali BS4T45 Arrinera Hussarya GT waży tylko 1250 kg. Dodajmy do tego dopracowane pod względem aerodynamiki nadwozie, a dostaniemy przepis na porządny wyścigowy samochód. Twórcy zapewniają, że wszystkie elementy, takie jak spojlery, wielkie skrzydło z tyłu, wloty powietrza, dyfuzor czy splitter nie tylko wyglądają bojowo, ale zostały przetestowane w tunelu aerodynamicznym i dbają o jak najlepsze osiągi auta.

Arrinerra pozbierała najlepsze podzespoły od uznanych w motorsporcie firm. I tak na 18-calowe felgi (Braid) trafiły wyczynowe opony Michelin S8H. Hamulce to produkt firmy Alcon, a za układ ABS odpowiada Bosch. Zawieszenie typu push-rod opracowali inżynierowie Arrinery - klasyczne, dwa podwójne trójkątne wahacze oraz amortyzatory i sprężyny Ohlins.

ZOBACZ TAKŻE:

AK Syrena Meluzyna R | Już jest!

Więcej o:
Copyright © Agora SA