Alfa Romeo Giulia | Ceny w Polsce | Czas na silnik benzynowy

Alfa Romeo powoli wprowadza do sprzedaży w Polsce do sprzedaży nowe wersje silnikowe. Do podstawowych diesli i topowej wersji QV teraz dołączył 200-konny silnik benzynowy
Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia z zaawansowanym autopilotem

Alfa Romeo rozpoczęła sprzedaż Giulii od jednostek wysokoprężnych i topowej odmiany QV, która celuje w BMW M3. Teraz do polskiej oferty dołączył silnik benzynowy 2.0 o mocy 200 KM i 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów. Giulia to oczywiście tylnonapędówka. Ceny wersji benzynowej startują od niecałych 150 tysięcy złotych.

Ucieszą się też miłośnicy najszybszych sedanów. W Polsce można już zamawiać Giulię QV z automatyczną skrzynią - kosztuje  369 900 złotych.

Polski cennik

Tak teraz prezentuje się cennik Alfy Romeo Giulia w Polsce:

Benzyna 2.0 200 KM, AT8 - 149 000 złotych

Benzyna 2.9 V6 510 KM, MT6 - 359 000 zł

Benzyna 2.9 V6 510 KM, AT8 - 369 000 zł

Diesel 2.2 R4 150 KM, MT6 - 139 000 zł

Diesel 2.2 R4 150 KM, AT8 - 149 000 zł

Diesel 2.2 R4 180 KM, M6 - 153 300 zł

Diesel 2.2 R4 180 KM, AT8 - 163 300 zł

Alfa Romeo Giulia

Niemiecka konkurencja

W Europie głównymi rywalami nowej Alfy Romeo będzie niemiecka "Wielka Trójka". Sprawdzamy i silniki benzynowe, i silniki wysokoprężne o podobnej mocy:

Audi A4

2.0 Diesel 150 KM - od 150 000 zł
2.0 Benzyna 190 KM - od 159 400 zł (wersja z automatem, ze skrzynią ręczną Audi niemal 200-konne Audi kosztuje równe 150 tysięcy)

Mercedes klasy C

1.6 Diesel 136 KM - od 144 900 zł
2.1 Diesel 170 KM - od 169 100 zł
2.0 Benzyna 184 KM - od 156 900 zł (automat)
2.0 Benzyna 211 KM - od 164 300 zł

BMW serii 3

2.0 Diesel 150 KM- od 144 000 zł
2.0 Benzyna 184 KM - od 154 007 zł (automat)

Alfa Romeo Giulia

Pakiety Lux

Już niedługo zadebiutują także pakiety Lux, które mają uczynić z Giulii prawdziwie luksusowy samochód. To m.in. drewniane elementy ozdobne (dąb albo orzech) na desce rozdzielczej, tunelu środkowym oraz panelach drzwi; podgrzewane, skórzane fotele z przodu (Piene Fiore, kolory: czarny, beż i czerwony); deska rozdzielcza i panele boczne wykończone skórą, chromowane obramowania szyb bocznych; podgrzewana kierownica oraz regulowane elektrycznie lusterka boczne.

Ceny jeszcze nie znamy.

ZOBACZ TAKŻE:

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze samochody używane

Alfa Romeo 156

INNE LINKI

Prototypy | Alfa Romeo szykuje SUV-a

Alfa Romeo Giulietta QV | Test | Ciągle młoda

Alfa Romeo Giulia powołana na służbę przez karabinierów

Zdjęcie SMARTGPS SG720 Polska Zdjęcie NAVROAD DRIVE Europa Zdjęcie VORDON 7 Europa
SMARTGPS SG720 Polska NAVROAD DRIVE Europa VORDON 7 Europa
Porównaj ceny Porównaj ceny Porównaj ceny
źródło: Okazje.info
Więcej o:
Komentarze (98)
Alfa Romeo Giulia | Ceny w Polsce | Czas na silnik benzynowy
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • mtor123

    Oceniono 41 razy 37

    "pakiety Lux, które mają uczynić z Giulii prawdziwie luksusowy samochód............regulowane elektrycznie lusterka boczne" - no to dopiero będzie luksus
    dostał gotowca przetłumaczył translatorem i nawet nie zastanowił się co tam jest napisane

  • graveir

    Oceniono 23 razy 19

    Ja bym tu jeszcze dodał, że mająca poniżej 200 koni konkurencja ma też o wiele więcej kilogramów do ciągnięcia, skutkiem czego jest sporo wolniejsza (zarówno śmieszne, przednionapędowe A4 jak i bardzo fajnie jeżdżąca seria 3). Żeby mieć osiągi lepsze, niż w Alfie, trzeba kupić już wersję 330i, a to jest sporo większy wydatek na dzień dobry - potem trzeba jeszcze doposażyć :)

    W Alfie boli brak - choćby w opcji - diodowych świateł (matrycowe LEDy jednak wypada już w dzisiejszych czasach mieć) oraz brak standardowo montowanej szpery w dyfrze (LSD jest w kosztującym majątek pakiecie z łopatkami do skrzyni i adaptacyjnym zawieszeniem).

    Ale jeśli będzie jeździć przynajmniej tak dobrze, jak BMW, oraz jeśli projektanci Alfy równie dobrze zaprogramowali automat od ZF (BMW ma ten sam i sami pisali sterownik), to zdecydowanie może to być konkurencja.

  • miejski_aktywista

    Oceniono 18 razy 18

    Rozbawia kolejny nalot trolii,. właścicieli klepanych w stodołach golfów dwójek:))

  • Gość: Zenon

    Oceniono 13 razy 11

    Ciekawe kiedy pojawi się jakiś test porównawczy usportowionych sedanów?. BMW serii 3; AR Giulii, Jaguara XE. Na razie opinie o układzie jezdnym AR są takie, że prowadzi się lepiej niż seria 3.

  • Gość: mck

    Oceniono 9 razy 9

    Teraz mają większe szanse na dobrą sprzedaż - rozsądnego silnika benzynowego bardzo brakowało w ofercie.

  • hijodelsol

    Oceniono 6 razy 6

    Piękne autko :) Jeśli będzie w miarę bezawaryjne ( cudów nie oczekuję) a jakość wykończenia będzie na poziomie Mercedesa i BMW to za 2 lata będzie moje. Porównując do mercedes i BMW mam na myśli modele od klasy C i od trójki. Audi to nie konkurencja, to napęd przedni w standardzie, czyli inna, niższa liga, prędzej Lexus lub Jag.

  • Gość: Janek

    Oceniono 5 razy 5

    Przeczytałem. I nie wierzę. Zresztą on sam również.
    Sęk w tym, że AR to samochody dla ludzi, którzy od samochodu oczekują czegoś więcej niż przewiezienia dupska własciela z punktu A do B. Jeremmy z pewnością do takich osób należy. Ja również. Ale czy znajdzie się wystarczająca liczba nabywców?
    Clarkson nie wspomniał jeszcze o jednej- imo- istotnej kwestii: dźwięk silnika. Ten w AR jest f_e_n_o_m_e_n_a_n_y. Ten w M3 ...płynący z głosników...

  • Gość: pd

    Oceniono 6 razy 4

    Czy wersja Q4 będzie dostępna z benzyną 200KM czy tylko z wersją 280KM?

  • Gość: pd

    Oceniono 5 razy 3

    Mercedes C 200 4matic 184KM + pakiet zew. AMG felgi 18" + lakier met. + nawigacja Garmin = 178k pln
    BMW 320 xDrive 184KM aut. + pakiet Sport + felgi 18" + lak. met. + nawigacja Business = 190k pln
    Giulia Super 2.0 200KM aut. rwd + pakiet Flota Plus + felgi 18" + lak. met. = 175k pln
    To byłaby w miarę atrakcyjna cena dla Giulii gdyby to była wersja Q4. Wersja Q4 pewnie dostępna będzie tylko z silnikiem 280KM w pakiecie Ti i cenie grubo ponad 200k pln.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX