Mercedes Klasy E All Terrain | A6 Allroad na celowniku

Mercedes wkracza na pole, gdzie do tej pory niepodzielnie rządziło Audi A6 Allroad. Nowa generacja Klasy E pojawi się w nowym wydaniu na początku przyszłego roku, ale najpierw zobaczymy ją w Paryżu
Volkswagen Passat Alltrack Volkswagen Passat Alltrack | Polskie ceny | Tani nie jest

Producent ze Stuttgartu ujawnił kilka dni temu swoje plany na najbliższe miesiące. Niemiecka marka zamierza nadal eksplorować nisze, żeby podbierać klientów konkurencji. Dopiero po wielu latach obecności na rynku uterenowionego kombi Audi, Mercedes zdecydował się na wprowadzenie swojego modelu na tą półkę.

W sieci pojawiły się pierwsze wizualizacje Klasy E All Terrain. Ta nazwa nie jest jeszcze oficjalna, podobnie jak wizualizacje. Przygotował je niemiecki projektant Tobias Buttner. W tym wydaniu standardowa Klasa E w wersji kombi będzie wyposażona w nowe zderzaki z dodatkowymi osłonami, nakładki na progi i błotniki oraz podwyższony prześwit. W standardzie pojawi się jeszcze napęd 4MATIC, który pozwoli zjechać z utwardzonych szlaków.

Nie powinniśmy jednak oczekiwać od tego samochodu zdolności do jazdy w poważnym terenie. Od tego są inne modele w gamie, a konkretnie crossovery i SUV-y. Zanim nowa wersja Mercedesa Klasy E pojawi się na rynku minie jeszcze trochę czasu. Auto będzie miało premierę w Paryżu, a dopiero w przyszłym roku zawita do salonów. Niewykluczone, że w ślad po Klasie E, na rynku pojawi się również podwyższona wersja Klasy C. W końcu Audi od kilku lat sprzedaje model A4 Allroad, który cieszy się dużo mniejszym zainteresowaniem od większego brata.

ZOBACZ TAKŻE:

Mercedes klasy E Kombi | Mercedes w wersji rodzinnej

Mercedes klasy E Kombi

INNE LINKI

Audi A4 Allroad | Czas na wersję "terenową"

Ford wchodzi w Allroad

Kupujemy używane Audi | Poradnik | Modele podwyższonego ryzyka

Czy Twoim zdaniem Mercedes klasy E All Terrain zagrozi Audi A6 Allroad?
Więcej o:
Komentarze (32)
Mercedes Klasy E All Terrain | A6 Allroad na celowniku
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • liczbynieklamia

    Oceniono 24 razy 22

    Mam nadzieję, że nazwa ulegnie zmianie. O ile Audi trafiło z nią w dziesiątkę, bo rzeczywiści Allroad poradzi sobie z każdą drogą, czy utwardzoną, czy nie (ale jednak drogą), to nazwa All Terrain to poważne nadużycie, bo ten samochód nie tylko nie wjedzie w każdy teren, ale może mieć problem z jakimkolwiek terenem.

    Ogólnie jednak się cieszę, bo ten segment bardzo lubię. Zwłaszcza auta z regulacją wysokości zawieszenia po normalnej drodze zachowują się jak normalny samochód (nisko położony środek ciężkości daje dobre zachowanie na zakrętach, a mała powierzchnia czołowa stosunkowo niewielkie zużycie paliwa), natomiast bez problemu zjadą z utwardzonej drogi i poradzą sobie tam, gdzie radzą sobie typowe SUV-y. Mają tylko jeden problem - horrendalne ceny. Wierzyć się nie chce, że nielakierowanie zderzaków potrafi być tak drogie.

  • okiemserca

    Oceniono 6 razy 4

    piekny dowód że nie wystarczy dodac plastikowych nadkoli i pseudo osłon na zderzaki aby zrobic ładnie uterenowione auto. Wizualizacje pokazują koszmarnego potworka, poprzyklejane elementy z innych marek nijak to nie pasuje do nadwozia. brrrr

  • Jarek Zimnoch

    Oceniono 12 razy 2

    Audi A6 Allroad może i rządzi ale nie można zapominać o Volvo Cross Country i Subaru Outback też od lat budują pozycję w gamie dużych kombi w uterenowionej wersji. Moim zdaniem jak się pojawi nowe Volvo to pozamiata - już teraz jest piękne - a Outback nie odstaje jakością a ceną bije na głowę!

  • sztucznypolak

    0

    O ile nowa klasa E jest piekna (przynajmniej dla mnie; nie mowie o kombi), to to co pokazuja jest marne. A jednoczsnie GLA wygglada dobrze.

  • Gość: Staszek

    Oceniono 4 razy 0

    ja bym ruchał

  • jep23

    0

    Do jazdy w terenie świetnie nadają się felgi z paskami gumy na obwodzie.

  • Gość: ?

    Oceniono 6 razy 0

    Jeśli będzie taki jak na wizualizacji to będzie dobrze ...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX