Wideo | Ford GT szykuje się na podbój rynku w tunelu aerodynamicznym

Ford GT40 powstał w jednym celu - zdetronizować Ferrari w Le Mans. Nowy GT ma równie ambitne zadanie, chce pokazać, że Ford wciąż potrafi tworzyć niesamowite supersamochody. Nic dziwnego, że GT dopracowywany jest w każdym, nawet najmniejszym szczególe

Ford GT to supersamochód nawiązujący do wyścigowej legendy z lat 60 XX wieku. Projekt łączy więc w sobie nowoczesność oraz klasyczną motoryzację i robi to w znakomity sposób. Nowe GT prezentuje się naprawdę świetnie. Jednak w beczce miodu musiała pojawić się łyżka dziegciu - klasyczne amerykańskie V8 zostało zastąpione przez podwójnie doładowaną V-szóstkę z mało sportowym dopiskiem EcoBoost. Wszystkich powinna uspokoić za to moc Forda GT, która będzie oscylować w granicach 600 KM.

Amerykanie uruchomili już przedsprzedaż Forda GT. Po pierwsze 500 aut zgłosiło się ponad 10 tysięcy klientów! Nikogo nie odstraszyła cena, która przekracza 450 tysięcy dolarów, czyli prawie 2 miliony złotych...

ZOBACZ TAKŻE:

Ford GT40 | 50 lat pogromcy Ferrari

Ford GT40 | 50 lat pogromcy Ferrari

INNE LINKI

Ford Kuga Vignale | Ford atakuje klasę premium

Ford KA+ | Mocny atak Forda na segment mieszczuchów

Tuning | Ford Mustang | Hennessey tuninguje legendę

Ford Egde | Ceny w Polsce | Duży SUV ze Stanów

Czy Twoim zdaniem porzucenie klasycznego silnika V8 na rzecz V-szóstki EcoBoost to dobry pomysł?
Więcej o:
Komentarze (4)
Wideo | Ford GT szykuje się na podbój rynku w tunelu aerodynamicznym
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • hiszpan25

    Oceniono 8 razy 0

    to auto ma byc zabawka. do dobrej zabawy potrzeba osiagow i dzwieku a nie ekologii. zmiana V8 na V6 to krok ku ekologii. nie sadze aby kupujacy auto za niemal 0.5mln $ przejmowal sie czy auto bedzie spalalo 20 czy 15l/100km roznice w dzwieku wylapie jednak nawet laik. V6 nie brzmi tak milo jak V8.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX