Volvo S90 i V90 R-Design | Seria 90 jeszcze piękniejsza

Volvo nie zdejmuje nogi z gazu. Szwedzi właśnie zaprezentowali usportowione wersje modeli S90 i V90. Obydwa auta wyglądają po prostu świetnie

Tak będą wyglądały Volvo serii 40

Volvo S90 i V90 już w podstawowych wersjach wyróżniają się na drodze, ale Volvo doszło do wniosku, że oba auta muszą pokazać pazur. Właśnie dlatego przyszykowano dla nich pakiet stylistyczny R-Design.

Oczywiście zmiany nie są rewolucyjne. Mamy tu do czynienia z nowymi felgami, lekko przeprojektowanym grillem i zderzakiem z przednim spojlerem, większym wydechem, chromowanymi listwami i przyciemnianymi akcentami. Za to we wnętrzu pojawiły się obowiązkowe przeszycia, aluminiowe nakładki na pedały, sportowe fotele, ekskluzywna kierownica, plakietki z literą "R" oraz parę mniejszych stylistycznych dodatków. Mimo że makijaż R-Design jest delikatny, to naszym zdaniem i Volvo S90, i Volvo V90 prezentują się świetnie.

Szwedzi bardzo oszczędnie dawkują informacje, bo zaprezentowali tylko zdjęcia modeli ubranych w szaty R-Design. Na ceny sportowego pakietu musimy jeszcze poczekać.

Zobacz wideo

Na razie mamy do czynienia z pakietami stylistycznymi, ale S90 i V90 już niedługo dostaną lekki zastrzyk mocy od Polestara. Dosłownie wczoraj Szwedzi pochwalili się, że Polestar przyszykował mocniejszą wersję SUV-a, XC90 T8 Twin Engine. Po ingerencji Polestara parametry układu hybrydowego podskoczyły do 421 KM mocy i 680 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Polestar dłubał też przy skrzyni biegów (jest wyraźnie szybsza) i pneumatycznym zawieszeniu. Lada chwila Volvo zaimplementuje te poprawki do pozostałych modeli z rodziny 90.

Coraz częściej pojawiają się też informacje, że Polestar pracuje nad prawdziwie sportową wersją S90 i V90, której moc może przekroczyć znacznie 500 KM. Jednak na szczegóły tego projektu musimy jeszcze poczekać - na razie to tylko plotki.

ZOBACZ TAKŻE:

Volvo V90 | Ceny w Polsce | Taniej niż Audi, Mercedes i BMW

INNE LINKI

Zlatan Ibrahimovic twarzą Volvo V90

Volvo | Lista nowości 2017

Volvo 480 | Test | Turbożaba

Volvo 850 | To już klasyk. Ćwierć wieku szwedzkiej historii

Więcej o:
Copyright © Agora SA