Cadillac CT6 | Szach mat, niemiecka klaso premium

Cadillac CT6 to nowa limuzyna General Motors. Auto zewsząd zbiera pozytywne recenzje i ma jeden bardzo duży atut - niską cenę. Niemiecka i japońska konkurencja ma się czego obawiać
Cadillac Cadillac: "Nie robimy konkurenta dla CLA". Jeszcze nie...

Do opisu Cadillaca CT6, swojej nowej limuzyny, GM używa słów "nowoczesny", "monumentalny" i "elegancki". W oczy rzuca się bardzo duży grill oraz LED-owe światła z listwami biegnącymi w dół zderzaka. Amerykanie zapewniają, że wnętrze nie będzie niczym odstawać od niemieckiej i japońskiej konkurencji. Kabina jest bardzo elegancka, a do jej wykończenia wykorzystano skórę, aluminium, drewno i włókno węglowe. Nie zabrakło oczywiście dużego ekranu dotykowego, nowoczesnego systemu multimedialnego i systemu audio BOSE Panaray z aż 34 głośnikami.

Cadillac mierzy niecałe 5,2 metra długości, ponad 1,85 metra szerokości i 3,1 metra rozstawu osi. Takie wymiary czynią go pełnoprawną limuzyną. Na rynku CT6 będzie musiał zmierzyć się z Mercedesem klasy S, Audi A8, czy BMW serii 7.

Co pod maską? Trzy silniki, wszystkie trzy benzynowe. Rolę podstawowego pełni dwulitrowa jednostka o mocy 269 KM. Półkę wyżej znajdziemy wolnossące 3.6 V6 (340 KM) oraz trzylitrową V-szóstkę, której zafundowano podwójne doładowanie (400 KM i 542 Nm).

Cadillac CT6

Limuzyna Cadillaca ma jedną wielką zaletę - jest tańsza od wszystkich swoich konkurentów. Przykładowo w porównaniu z Mercedesem klasy S różnica to około 40 tysięcy dolarów, z BMW serii 7 i Audi A8L około 25 tysięcy dolarów. Oczywiście CT6 nie oferuje takiego luksusu, mocy i prestiżu jak niemiecka Wielka Trójka, ale też nie ma się czego wstydzić. A wszystkie swoje braki z pewnością nadrobi ceną.

W naszej GALERII znajdziecie nowe zdjęcia amerykańskiej limuzyny w wysokiej rozdzielczości, a poniżej prezentujemy CT6 na filmach.

ZOBACZ TAKŻE:

Lincoln Navigator Concept | Skrzydła mewy

Lincoln Navigator Concept

INNE LINKI

Cadillac CT6 | Limuzyna wchodzi do produkcji, poznaliśmy ceny

Cadillac XT5 | Nowy amerykański crossover

Sprzedaż Volkswagenów w USA skurczyła się o jedną czwartą

Omijaj je szerokim łukiem | Najgorsze silniki Diesla

Zdjęcie Jazda za kierownicą Ferrari F430 - Tor Poznań Zdjęcie Jazda za kierownicą Dodge Viper GTS – Tor Poznań Zdjęcie Jazda za kierownicą Dodge Viper GTS – Tor Toruń
Jazda za kierownicą Ferrari... Jazda za kierownicą Dodge V... Jazda za kierownicą Dodge V...
Sprawdź ceny Sprawdź ceny Sprawdź ceny
źródło: Okazje.info
Czy Twoim zdaniem nowa limuzyna Cadillaca ma szansę zagrozić niemieckim konkurentom?
Więcej o:
Komentarze (42)
Cadillac CT6 | Szach mat, niemiecka klaso premium
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • dawn-to-dusk

    Oceniono 75 razy 63

    czyli ile kosztuje, bo w tytule obiecano podać cenę, a dostaliśmy bełkot studenta bez prawa jazdy. 40 tys. różnicy w stosunku do S Klasy to w odniesieniu do identycznej specyfikacji, czy do golasa? bo to kolosalna różnica.

    zrobię to za studenta, niech się nie męczy. Ceny CT6 startują od: 2.0L Turbo - $54,490, 3.6L - $56,490, 3.0L Twin Turbo - $65,390. Podać wam jeszcze ceny Mecedesa w USA gimbusy?

  • Gość: asdfg

    Oceniono 25 razy 13

    Logika redaktorka moto.pl jest porażająca. Jak sam przyznał CT6 brakuje wszystkiego tego, co jest najważniejsze dla potencjalnych nabywców tego rodzaju auta (łącznie z odpowiednią ceną!), ale oczywiście niemiecka i japońska konkurencja ma się czego bać... No comments :-/

  • Gość: Moim zdaniem

    Oceniono 23 razy 7

    "Oczywiście CT6 nie oferuje takiego luksusu, mocy i prestiżu jak niemiecka Wielka Trójka, ale też nie ma się czego wstydzić." - Cenię każdą markę motoryzacyjną, tak samo Niemiec, Japonii czy USA, ale jeszcze bardziej cenię sobie obiektywizm, a tutaj niestety tego mi brakuje. Wracając do Cadillaca samochód prezentuje się w mojej opinii znakomicie, jednak odstaje od konkurentów większą możliwością wyboru silnika.

  • Gość: Sed

    Oceniono 4 razy 4

    Wstrząsające jest to, że osoba która ten bełkot popełniła podpisała się.

  • Gość: gruby

    Oceniono 5 razy 3

    Auto nie ma szans na europejskim rynku, a w szczególności w takich krajach jak Polska. Amerykanie nie patrzą na spalanie, a u nas prezes z 7-ką w leasingu nie chce dopłacać kilku tysięcy miesięcznie na paliwo (co jest zrozumiałe), więc kupuje najmniejszego dieselka. A tego Amerykanie nie przewidzieli.

  • Gość: Bob

    Oceniono 3 razy 3

    Fakt, że Cadillac podupadł. Wielka trójka niemiecka wykorzystała ten czas doskonale. W USA, kiedyś, prawdziwy Amerykanin zamożny kupował Cadillaca najlepiej Fleetwood i był kimś. A model CT 6 ? Uważam, że nie można mu niczego specjalnie zarzucić. Jeśli tak, to zawsze coś znajdę, nawet w modelu 8W12L. Doceńmy starania i stałe doskonalenie techniki samochodowej. To jest gwarancja postępu.

  • maciek389

    Oceniono 11 razy 3

    . Ct6 może jako model jest nieco mniej prestiżowy od eski, ale autor pisze bzdury bo marka sama w sobie na pewno nie jest.Mercedesy bazowe typu a b cla itp to półka golfa i astry. Nie wspominam nawet ze mój sąsiad taksiarz jeździ eklasa a mój szwagier pracownik mpo tez merolem śmiga. Najtańszy cadillac - ats to jest już porządne auto którym byle kto naokoło nie jeździ. Więc trzeba myśleć co się pisze. Chyba ze jest się polakiem z kompleksem Niemca który mówi "nasze auta europejskie są the best" szkoda mi takich ludzi żal d.. ściska

  • Gość: 124323r53efwerfg

    Oceniono 13 razy 3

    Nigdy nie siedziałem, a tym bardziej nie jeździłem Cadilacem, ale gdybym był bardzo bogaty to chyba bym skusił się na auto tego producenta. Wiadomo, że Cadi dzisiaj jednak troszeczkę odstaje od Lexusa, Jaguara czy niemieckiej trójki, ale w Europie jest unikatem, czymś czego nie widuje się bez przerwy na ulicach, a to jest fajne i mógłbym wybaczyć drobne niedoskonałości. A tak poza tym, każde auto ma niedociągnięcia, jeździłem poprzednią BMW 7 i Mercedesem S, S'ka jest przekombinowana, żeby włączyć banalne funkcję trzeba kopać jak kret w systemie multimedialnym, BMW natomiast okazało się zdecydowanie lepsze od Mercedesa, zamiast przekombinowania, wszystko w starym stylu banalnie proste. Nowa 7'ka chyba poszła niestety w ślady S'ki i jest też przekombinowana.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX